# Mahjong Bliss — user reviews

> 11 indexed App Store user reviews of Mahjong Bliss by Huakong Team, rated 2.40/5 from 17 ratings.

- Source: https://appshunter.io/ios/app/mahjong-bliss/id6795500166/reviews
- App overview in markdown: https://appshunter.io/ios/app/mahjong-bliss/id6795500166.md
- Rating breakdown: 5★ 5 · 4★ 0 · 3★ 2 · 2★ 0 · 1★ 10

## Is Mahjong Bliss safe?

Not enough ratings yet to assess Mahjong Bliss.

## Is Mahjong Bliss legit?

Mahjong Bliss has limited verification signals. The AppsHunter Legitimacy Score for Mahjong Bliss is 58 out of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

## Most critical reviews (10 lowest-rated)

### 1/5 — Wow

*2026-09-28*

Why lie and waste people time and also information for bank accounts like yea weird

### 1/5 — Mahjong lies!

*2026-09-28*

All lies no money

### 1/5 — This game is completely fake

*2026-09-27*

After I got to the cash out limit there was quest after quest you will never get the money don’t waste your time

### 1/5 — Delays Galore

*2026-09-27*

All these games are alike. They tell you no ads and immediate deposits. Lies, lies and more lies. First, the verification that I am not a bot. Then you had to play so many hard in a row. Then had to watch so many videos. Now my number in queue for approval is 4, 438. There is no intentions of paying out rewards. Nothing but false advertisement.

**Developer response:** Hi, we are sorry that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns and appreciate you sharing this feedback. We'll continue working to improve the game experience and make the information presented in the app clearer.

### 1/5 — Scam

*2026-09-24*

Don’t waste your time u have to jump hoops

**Developer response:** Hi, we are sorry that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns and appreciate you sharing this feedback. We'll continue working to improve the game experience and make the information presented in the app clearer.

### 1/5 — Really…….

*2026-09-23*

Fake app! Pay attention before you waste time & space on your phone.

**Developer response:** Hi, we are sorry that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns and appreciate you sharing this feedback. We'll continue working to improve the game experience and make the information presented in the app clearer.

### 1/5 — Scam

*2026-09-16*

First you have to get rid of 50 pairs, then you have tonwatch 10 ads, then you have to win one level and finally win 860.00 more to get to almost 2000.00 dont know what they want after this but i give up.

**Developer response:** Hi, we are sorry that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns and appreciate you sharing this feedback. We'll continue working to improve the game experience and make the information presented in the app clearer.

### 4/5 — Fake

*2026-09-22*

Fake

**Developer response:** Hi, we are sorry that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns and appreciate you sharing this feedback. We'll continue working to improve the game experience and make the information presented in the app clearer.

### 5/5 — What’s The Name Again

*2026-09-27*

The commercial says it’s Sparrow Mahjong.  However, when you download it, it’s called Mahjong Bliss.  I just started playing so I will update my review if I’m bombarded with ads or if I don’t get paid out.

### 5/5 — Thank you Mahjong Bliss

*2026-09-22*

I did everything I was supposed to do and I cashed out in 3 days thank you

**Developer response:** Hi, we appreciate you sharing this feedback. We'll continue working to improve the game experience and make the information presented in the app clearer.

## Most praised reviews (1 highest-rated)

### 5/5 — Best game so far

*2026-09-17*

I just started playing yesterday and this is so far the best game I’ve played. You only have to go through two simple challenges that take less that twenty minutes and then they keep you updated. I have three days until it’s supposed to be processed so I’ll update after

**Developer response:** Hi, we appreciate you sharing this feedback. We'll continue working to improve the game experience and make the information presented in the app clearer.

---

*Data collected daily from the US App Store and indexed by [AppsHunter](https://appshunter.io/). User reviews are verbatim App Store reviews. Ratings, prices and chart positions refresh continuously; this snapshot is from 2026-10-15.*
