# TuneBoss ECU — user reviews

> 32 indexed App Store user reviews of TuneBoss ECU by FSR Technology, rated 3.50/5 from 2 ratings.

- Source: https://appshunter.io/ios/app/tuneboss-ecu/id1593810669/reviews
- App overview in markdown: https://appshunter.io/ios/app/tuneboss-ecu/id1593810669.md
- Rating breakdown: 5★ 1 · 4★ 0 · 3★ 0 · 2★ 1 · 1★ 0

## Newest reviews (11 of 32)

### 3/5 — z15gt

*2026-06-12, version 1.4.9*

z15gt punye mapping takde ke?

### 3/5 — App bug lepas update yg latest

*2026-06-05, version 1.4.7*

Lps setting dkt staytuned, tekan back, nk slide ke dashboard x mau.. dh jem

Benda ni terjadi selepas update yang terkini.. iphone XR

### 3/5 — Ngebug

*2026-06-02, version 1.4.7*

Kenapa ya setelah update aplikasi kadang-kadang mode rumblenya sering aktif sendiri

### 4/5 — stuck at loading

*2026-05-26, version 1.4.6*

hai tuan,boleh mintak tolong tuan semak aplikasi,app saya stuck di loading apabila saya sedang cuba untuk setting

### 2/5 — TuneBoss Tolong Reply

*2025-07-25, version 1.3.8*

Mana Nak Dpt Apps version lama ???

### 3/5 — Selalu disconnected

*2025-07-01, version 1.3.8*

Apa masalah app ni ya tak sampai 2 saat connected dh disconnected balik

### 4/5 — option

*2025-03-18, version 1.3.1*

tiada option untuk pro adjustment, afr ratio dan double injector,please fix

### 2/5 — Old model tersakiti

*2023-12-03, version 1.0.7*

Old model cant connet oh, please provide for old model ecu

### 3/5 — Xnk update utk tuneboss old model utk iphone ke💔

*2023-09-26, version 1.0.5*

Harap2 ecu old model boleh guna jugak utk iphone😭

### 3/5 — Tidak dapat detect

*2023-08-15, version 1.0.5*

App boleh detect bila.. uninstall pastu install balik.. tapi berapa kali kena buat gituu.. 🥺

### 3/5 — Tlg fix untuk ecu tahun 2019

*2023-06-19, version 1.0.2*

Ecu version bawah 2022 tak boleh connect ye untuk ios..hmm sedih lah.tak kan kena beli ecu lain..tolong fix ya

## Most critical reviews (10 lowest-rated)

### 1/5 — masalah

*2026-06-05, version 1.4.7*

tidak dapat guna apps ini

### 1/5 — app tuneboss bug

*2026-05-28, version 1.4.7*

Tak boleh tekan setting dengan dengan tuning, stuck dekat meter mode je

### 1/5 — Rugi

*2026-03-29, version 1.4.4*

Macam bodoh je pakai nih. Semua berbayar.

### 1/5 — tak boleh connect

*2024-12-15, version 1.2.5*

tolong buat boleh connect dgn ecu lama . user ip tak boleh guna old version

### 1/5 — Cakap selalu update🙂‍↔️

*2024-10-14, version 1.2.2*

Tapi ade yang je yg tak support 🗿 kenapa tak cakap gen 3 dah keluar bnyak bnde baru kan. Bnde selalu update kot org nak beli . Kalau x baik aku pakai ecu shop ade dh mod😪

### 1/5 — tak boleh connect

*2024-06-10, version 1.1.4*

tak boleh connect dengan old version..kecewa 😭

### 1/5 — apo laa

*2024-03-20, version 1.1.1*

akan datang ecu tahun 2022 pun tak boleh connect app yang dah update lol. termenung jela time tu takleh connect

### 1/5 — Bug

*2024-03-12, version 1.1.0*

sudah update masih ada bug tak boleh tukar mode.
iphone 13 pm user

### 1/5 — Jem

*2024-01-22, version 1.0.8*

Lama xpakai moto, bila nak pakai xboleh pulak nak connect. Dah la ecu masih lock. 
Kira planned obsolescence lah ni kan. Paksa kena beli ecu yg baru walaupun masih elok.

### 1/5 — Tuneboss

*2023-06-29, version 1.0.2*

Saya pon x boleh nak connect

## Most praised reviews (10 highest-rated)

### 5/5 — Good for motorcycle

*2026-03-30, version 1.4.4*

hopefully it will always be improved. especially the 
simple menu

### 5/5 — mantap

*2026-01-20, version 1.4.3*

bagus dan berfungsi dengan baik, sayangnya kadang ada bug nya, contoh mode 2 di pakai buat backfire, dah di matiin mode 2, lalu pas motor di hidupkan malah jadi backfire lagi

### 5/5 — Developers

*2025-05-09, version 1.3.6*

Quick response from the developers to fix any bugs. I also hope for quick action on requests

### 5/5 — Bug fix

*2025-04-20, version 1.3.4*

Lepas update dah boleh apply balik mapping hehe. Thanks a lot developer sebab bertindak pantas!!!

### 5/5 — TUNEBOSS

*2025-01-23, version 1.2.8*

ecu latest update dpt banyak jajan terbaikk

### 5/5 — Terbaik

*2024-10-21, version 1.2.3*

Guna utk r15 seting daily ada and tune utk main track pon bleh. Mantap

### 5/5 — Connect App

*2024-07-21, version 1.1.7*

Apps kadang2 tak boleh connect ecu, bila connect loading lama

### 5/5 — ECU ANAK MALAYSIA!!

*2024-03-26, version 1.1.3*

Terbaik tuneboss! Keep up the good work. Majulah sukan untuk negara! Harap boleh tembus pasaran antarabangsa

### 5/5 — apps crash

*2024-03-08, version 1.0.9*

kenapa lepas update lama nak connect mode lepastu lag, mode letup” rpm lari

### 5/5 — Tuneboss version

*2023-05-08, version 1.0.1*

Hi, untuk version tuneboss 2020 ada planning sekali ke untuk app ni

---

*Data collected daily from the US App Store and indexed by [AppsHunter](https://appshunter.io/). User reviews are verbatim App Store reviews. Ratings, prices and chart positions refresh continuously; this snapshot is from 2026-09-01.*
