Unbelievable
have to pay to print on an old Hp. Printer. I will cancel this and buy a different printer. What IS with APPLE ? This is a money grab at its worst
Response from developer
We’re sorry to hear about your experience. Our app offers both free and subscription-based features, with some functionality available through a subscription. If you’re having trouble printing with your HP printer or have any questions, please contact us at hi@measure-tech.app — we’ll be happy to assist you.
Extra charges
Response from developer
We’re sorry to hear about your experience and understand your concern about multiple charges. This is something we’d like to look into more closely. Please contact us at hi@measure-tech.app with the details of the charges, and our team will review the situation and assist you.
SCAM!! Do not use!
Response from developer
We’re sorry to hear about your experience and understand your concern. Our app offers both free and subscription-based features, and charges may occur according to the subscription terms shown in the app. If you have any questions or need assistance, please contact us at hi@measure-tech.app — we’ll be happy to help.
Easy
Response from developer
Thank you for your great feedback! We’re glad to hear that you’re enjoying the app and find it easy to set up.
SCAM
Response from developer
We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. Charges may occur according to the subscription terms shown in the app. We’re also sorry to hear that the app didn’t work as expected with your printer. If you have any questions or need assistance, please contact us at hi@measure-tech.app — we’ll be happy to help.






