BlockRise Reviews: Is It Legit?

Customer Experience

Positive experience35.0% of reviews
Neutral10.0% of reviews
Negative experience55.0% of reviews

~ Based on 20 written reviews from the US App Store.

Is BlockRise Safe?

BlockRise:WinCash appears mostly safe based on user ratings. AppsHunter Safety Score for BlockRise is 72/100.

This assessment is based on 34 user ratings, with an App Store average of 3.6/5.

Safety Analysis

64.7% of ratings point to a safe experience
5.9% of ratings suggest some concerns
29.4% of ratings point to a risky experience

~ Based on 34 App Store ratings for BlockRise.

Is BlockRise Legit?

BlockRise:WinCash appears legitimate, with a few gaps. AppsHunter Legitimacy Score for BlockRise is 75/100.

Based on 75 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

Wrong Title + Photo

Hi. I was confused on which Game this was until I realized that it was “Block Rise.” Why were the Name and Photos changed?

Response from developer

Hi there, our team is currently conducting a test, so the app name and icon have been temporarily updated. They are expected to be restored to normal in about a week. Please rest assured that this temporary change will not affect any in-game gameplay, events, or your account data. Thank you for your patience and support, and have fun playing!

Scam

Waste of time

Response from developer

We're sorry you're experiencing this issue. Please contact Player Support through the app and include a detailed description of what happened. Our team will look into it and respond to you shortly.

Stinks and rip off

Even if you win $ it doesn't matter. You'll earn bonus cash which is only pulled after the withdrawable cash is gone.

Response from developer

Hello there, thank you for your review. Since both Bonus Cash and Cash were used to pay the entry fee, the match prize will be partially Bonus Cash as well. The proportion of this will depend on the Cash and Bonus Cash paid by you and your opponent for the entry fee. Since Bonus Cash is only for in-game use, it cannot be taken out of the app, while you can withdraw your real cash balance at any time. We recommend that you check out our FAQ, which has more information about Bonus Cash. If you have any questions or concerns, you can always reach out to our Player Support, who will be happy to help!

Tricky strategic fund stripper

I’d give it a 5 star if it was created just to trick you into thinking you’ll make a few $’s but it’s set up to adjust to every move you make in it’s benefit. As soon as I start winning the next match gives you just enough shapes to make one move leaving you with no other options & then on top of it already working against you…offers you a sneaky 2nd chance helping you lose double what you started with.
Show more

Response from developer

Hi, we are sorry that you feel this way. This is a skill-based real money gaming platform where you're allowed to compete against opponent of similar skill. So the challenge will increase as you increase in skill. If you have recently experienced losses, please contact Player Support and we can provide further assistance regarding game strategy.

Beware

The customer service is horrible, Mila and Luna need to be replaced. The game is a scam and there’s no replay available. The game glitches and closes unexpectedly and you will receive no help from the agents that clearly know nothing about having customer service skills.

Response from developer

Hi, there! We are very sorry that you have had a bad experience with our player support service. We sincerely apologize for any inconvenience caused. We will send your feedback to the team, and will continue to improve our customer service to optimize the game experience. We hope you will continue to enjoy and support our games.

Crashing

App keeps crashing and I never received my cash up when I added to my account

Response from developer

We apologize for the trouble you've encountered. To help us investigate, could you please share your user ID and any relevant screenshots with Player Support? We're here to help resolve this for you.

Tricky strategic fund stripper

I’d give it a 5 star if it was created just to trick you into thinking you’ll make a few $’s but it’s set up to adjust to every move you make in it’s benefit. As soon as I start winning the next match gives you just enough shapes to make one move leaving you with no other options & then on top of it already working against you…offers you a sneaky 2nd chance helping you lose double what you started with.
Show more

Lewis M

This site is scam! Does not allow withdrawals on Apple Pay the way you deposited!! I have winnings that I can’t withdraw!

Response from developer

Hello, we are very sorry you have had a bad experience making withdrawals. On the question of withdrawal methods, PayPal and bank card are both safe and worry-free ways for you to withdraw your funds. Our platform is constantly optimizing our withdrawal methods, and our current withdrawal channels are established to better protect the safety of players' assets. Please contact Player Support with a detailed description of your specific issue so that we may directly address it. We will do our best to help you resolve it as soon as possible.

This game doesn't give you money

This game doesn't give you money; on the contrary, it tricks you into linking your PayPal account so they can steal your money.

Response from developer

Hello, AviaGames will never charge you without authorization. The app will always give a confirmation prompt before making a deposit. Money can only be taken from your bank card after you confirm the transaction. Please contact Player Support if you need further assistance. We are always happy to help!

Terrible

I mean it’s an okay games they make each level harder and harder so it’s not like app to make easy money

Response from developer

Hi, thank you for supporting our games. This app is a skill-based platform where you can compete with other players and win real cash by playing games. We are working to develop more fun games for our players. Hope you keep having a great experience!

Don’t play. Waste of time!!!

I usually love Avia games. However, this one was terrible. I actually made two small deposits. I cashed out 10$ never received it bc they had banned my account. I contacted customer service. They couldn’t give me a reason why my account was banned. They’re obviously just too tight to come off 10 bucks after wasting my time. SMH
Show more

Response from developer

Hi, we are very sorry that you have experienced issues with the app! Players who break the terms of service will risk having their accounts banned. We do this to ensure the fairness of the game. If you want to know more details about why your account was banned, feel free to contact Player Support. Thanks for your understanding!

𝒞ℴℴ𝓁

ℐ 𝓁ℴ𝓋ℯ 𝒾𝓉

Response from developer

Hi, thank you for your love and support of our game. We appreciate you playing our games in your free time. Hope you have a great experience and win a lot!

Legit

No issues cashing out

Response from developer

Hi, thank you for your positive feedback. We are dedicated to building a casual gaming platform that's fun for our players. Hope you have a great experience playing our game.

Not a good app.

I won 77 dollars and once I cashed out, my account was banned and I was never sent my money. Not to mention I had funds still on the account as well. The app shut me down in the middle of a match and all of sudden I am banned. I have several of the other games from this company and have never had any issues. The customer service was horrible and nothing has been addressed or fixed.
Show more

Response from developer

Hi, we are very sorry that you have experienced issues with the app! Players who break the terms of service will risk having their accounts banned. We do this to ensure the fairness of the game. If you want to know more details about why your account was banned, feel free to contact Player Support. Thanks for your understanding!

HA! No. Read this terms and conditions.

For the fact you admitted you would be changing the ways of money out of MY account with or without my knowledge was already a red flag. Change the way you word it cause that was a MAJOR red flag. I read terms and conditions. I should not have to worry if I am going to get a false charge on my account. Sorry. Not sorry. Not only that but I do not think you need ALL of my information to be playing your game. You don’t need my name or where I live. That’s creepy. It’s a game. Yes it has “money making” value but I didn’t even scroll long enough before I started noticing that you don’t need half of that information. Not even PAYPAL needed all that. You don’t need my credit card information. That. Is weird. If this is a game for money making. Why do YOU need MY information that is VERY personal and not to mention. You are very much an illegal app for only letting certain users play it. Only UNITED STATES citizens?.. that are LEGAL?. Sounds a bit icy to me.
Show more

Response from developer

Hello there, thank you for your review! Don't worry, your personal information will never be given to any third party or used for any other purpose. AviaGames will take reasonable measures to protect your information. Our specific protection provisions can be found in the game Privacy Policy by tapping Legal in the game menu. Furthermore, please note that you can remove your payment information on the "Deposit" page. If you have any specific suggestions or concerns, please contact Player Support and we will reply to you soon.

It’s questionable

Idk if it’s just me but every time when I hit like 9 or 11 dollars on the game, it randomly throws me random blocks and the board would already be filled with blocks in weird places, and I’d just constantly lose money and have to go through hell just to see 10 dollars again, it’s not a bad game but u can see where I’m skeptical cuz how is it when I hit a certain amount the game gets unfair🤷🏾‍♂️ then again it could just be me tho🤔
Show more

Response from developer

Hello! We're sorry to hear you feel this way. In this game, you're matched with opponents of a similar skill level, and both players receive the exact same game board. The outcome is always based on your performance—it’s not controlled by us. If you're ever unsure how a match ended the way it did, you can share the Match ID with our Player Support team. They’ll be happy to help clarify what happened!

Love The Game.. But.. Can’t Cash Out..

this game is honestly one of my favorites and it’s a really good game.. but every time I make money, it keeps telling me that the money I’m making is “non-withdrawal”.. I earned five dollars from playing the game and out of that five dollars. All of it is non-withdrawal and zero of it is withdrawal… so basically no matter how much I play. I’m never gonna make any withdrawal money… so I’ll never be able to cash out pretty much and every single cent I make I won’t be able to withdraw it ..which defeats the purpose of the game..
Show more

Response from developer

Hello, we are sorry for the confusion regarding Bonus Cash. Bonus Cash is a form of in-game-only currency, which can be earned by participating in certain events and used to win real cash in Cash Matches. Since Bonus Cash is only for in-game use, it cannot be taken out of the app, while you can withdraw your real cash balance at any time. We recommend that you check out our FAQ, which has more information about Bonus Cash. If you have any questions or concerns, you can always reach out to our Player Support, who will be happy to help!

Don’t play

Anytime I get close to the withdraw limit the round gets hard and if I bet high to play I can’t even get to the first goal mark! Don’t waste your time!

Response from developer

Hello! We're sorry to hear you feel this way. In this game, you're matched with opponents of a similar skill level, and both players receive the exact same game board. The outcome is always based on your performance—it’s not controlled by us. If you're ever unsure how a match ended the way it did, you can share the Match ID with our Player Support team. They’ll be happy to help clarify what happened!

Legit skill game with slick visuals! 🧩💸

I’ve played a ton of block puzzle games and real-money apps, and this one is honestly a breath of fresh air. It’s great to finally find a game where I can actually use my skills to win some cash.🤑 The visual design is way more polished than the traditional block games I’m used to—it just looks and feels smoother. The levels feel fair (not rigged), and grinding through them is super addictive. One request for the devs: I’d love to see some new modes added in the future, maybe some collection events or power-up mechanics? That would be awesome. If you’re into block puzzles, definitely give this a shot. Can’t wait to see the next update!🤠
Show more

Response from developer

Hi, thank you very much for your comment. We appreciate you taking the time to share your experience. This game is a skill-based platform where you can compete with other players and win real cash by playing games. We look forward to bringing you the best experience possible.

Horrible

They would not explain specifics on why they banned the account

They said it was because violating terms of service

There was 200 dollars they never sent.

Response from developer

Hi, we are very sorry that you have experienced issues with the app! Players who break the terms of service will risk having their accounts banned. We do this to ensure the fairness of the game. If you want to know more details about why your account was banned, feel free to contact Player Support. Thanks for your understanding!