App purchased but not working
Except case 1, no other case is visible. The quiz is also not working. I sent a mail to the app support but haven’t received any response from them. Kindly resolve the matter asap or refund the money.
Response from developer
Hi - so sorry you were not able to access the cases. We are releasing an update today which will give you access to all cases. We didn't receive your email, so we apologize for not responding faster. You may always reach us at support@expandedapps.com. When you install the new version, you will be able to access all the cases. If you run into any issues, please contact us. We are always glad to help you! For refunds, please contact Apple. The contact info is on your receipt.
Money grabbing app...
Response from developer
Thanks for your feedback. We have listened to your concerns and the content owner has changed their policy. Now, when a new edition is released, it will replace the content from the earlier edition and you won't be required to make a new purchase to access it. If you have any other concerns or need any other information, please contact us at support@expandedapps.com
非常不人性化的内购项目让我如吞苍蝇般厌恶
Response from developer
We are sorry you have not been able to get a refund for your in app purchase. You need to contact the App Store to receive a refund. The contact information is on your receipt. The App Store holds your credit card information so only they can issue a refund. As the developer, we do not have any control over refunds. This is the responsibility of the App Store.







