Mr
Junk app
Fish ID
Handy !
會有繁體中文嗎
Fish Identification
不能用
Useless
First hit worked
Great app
Junk
This is a great APP!
Very disappointed!
Response from developer
We apologise for the inconvenience caused; however, we do not have any such plan of $29.99 and we still have FREE LIFETIME offer (previously $79.99) available on our app; hence, we would suggest you to check the bank statement for more clarification as no amount was charged on our end. Let us know if you have any questions, we will be glad to assist you.
Funky
Thx
Serveur indisponible
My dad loves this app
Great job to the developers ‼️🐟
So Far So Good
Application fonctionnelle
Le plus traduction en français sur demande parfait.
Je recommande vivement cette application et merci au développeur pour l'offre.
