Measuring Tape +ㅤ User Reviews

Customer Experience

Positive experience50.6% of reviews
Neutral1.5% of reviews
Negative experience48.0% of reviews

~ Based on 269 written reviews from the US App Store.

What users say

Is Measuring Tape +ㅤ Safe?

Measuring Tape +ㅤ appears safe based on user ratings. AppsHunter Safety Score for Measuring Tape +ㅤ is 96/100.

This assessment is based on 5,199 user ratings, with an App Store average of 4.8/5.

Safety Analysis

94.6% of ratings point to a safe experience
1.3% of ratings suggest some concerns
4.2% of ratings point to a risky experience

~ Based on 5,199 App Store ratings for Measuring Tape +ㅤ.

Is Measuring Tape +ㅤ Legit?

Measuring Tape +ㅤ appears to be a legitimate app. AppsHunter Legitimacy Score for Measuring Tape +ㅤ is 100/100.

Based on 100 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

Dreiste Abzocke

Maßlos überteuerte Abos für basale Funktion

Khalid

Elmansouris

TESTE GRÁTIS É GOLPE

Ofereceram teste grátis por 3 DIAS, mas debitaram do meu cartão no mesmo momento em que fiz a compra. Cancelei a assinatura logo depois que realizei a compra e iria apenas experimentar o teste grátis, mas já haviam debitado no meu cartão.

Response from developer

Oi! Para pedir um reembolso, você pode seguir as instruções aqui: https://support.apple.com/pt-br/HT204084

Subscription is a scam.

I was still getting charged even after i cancelled the trail the same day

No.

$40 per year sub for a measuring app. Just no. Useless without it

Terrible. Paywalls block usage.

After going through maybe 3-4 feedback requests and a *tutorial for a measuring app*, I got to the app. I placed two lines, realised I did them wrong, and restarted the session. I was then met with a 4-page subscription paywall every time I tried to place another line. Wouldn't work for 10 minutes, so I uninstalled. Terrible app.
Show more

Response from developer

Thanks for your feedback. To use the Pro version, a subscription is necessary. If you need support contact us directly at help@rocketapps.com. Thank you!

Can’t remove from phone

Auto subscription and can’t be removed, stay away from

Response from developer

Hi! To request a refund you can follow the instructions here: https://support.apple.com/en-us/HT204084

Why

I can just not waste time and use apple tape measure

Measuring Tape

What a fantastic digital Measuring Tape!

Thieves!!

Don’t waste one second of your time on this one because you will get charged at some point without your permission or authorization!

REFUND

I downloaded this app because it clearly advertised a 3-day free trial followed by a yearly subscription of $44.99. However, the moment I accepted the trial, my Mastercard was immediately charged $78.38 without any clear warning or disclosure that the amount was in U.S. dollars or that I would be billed right away.

As a customer, I feel this was misleading and dishonest. A “free trial” should not result in an immediate charge. The pricing and billing process were not transparent, and despite cancelling the subscription right away, I am now getting nowhere trying to obtain a refund.

This experience feels extremely deceptive and unfair to consumers. I would strongly urge others to be cautious before downloading this app or accepting the so-called “free trial.”
Show more

Response from developer

Hello! We are sorry that you had a bad experience with our App. If you want to request a refund please follow these steps: 1. Go to reportaproblem.apple.com. 2. Sign in with your Apple ID and password. 3. Tap or click ""I'd like to."" 4. Choose ""Request a refund."" 5. Choose the reason why you want a refund, then choose Next. 6. Choose the item or items that you bought, then choose Submit. Please also make sure that you cancelled your subscription. You can find more info on that here: https://support.apple.com/en-us/HT202039 We hope that solves your problem. If not feel free to reach out to us again at help@rocketapps.com. Best Regards.

Ótimo

Exatamente

Response from developer

Obrigado!

Shamaadiin

Vrey good

너무 편해요

정확하고 너무 편해서 써요

Response from developer

매우 감사합니다!

Lol

Lol

Super

Perfekt

Response from developer

Wir freuen uns sehr, dass unsere App dir hilft. Vielen Dank!

Gutes Maßband

Nutze die App immer wieder, wenn ich sonst keine Möglichkeiten habe, funktioniert gut und zuverlässig.

Response from developer

Danke!

50$ subscription

Apple has a built in free measure app.

Not worth it

It asked for a 5 star rating before I used it. I couldn’t measure areas where the corner points are in shade and the reason is: “tool initializing”. Completely useless to me.

Response from developer

We are sorry to hear something is not working for you. Can you please send us an email to help@rocketapps.com describing which screen you are stuck and the steps you took to get there? Thank you!

Отвоатительное платное приложение!

Не рекомендую.

Response from developer

Благодарим за отзыв. Мы хотели бы помочь вам решить проблему. Свяжитесь с нами напрямую по адресу help@rocketapps.com. Спасибо!