Не могу отключить подписку , не пользуюсь приложение , деньги все ровно списывают
Response from developer
Сожалеем, что вам не удаётся отключить подписку и списания продолжаются. Через отзыв мы не можем просмотреть ваш аккаунт или платежи. На iPhone откройте «Настройки» → ваше имя → «Подписки» → Object Removal → «Отменить подписку». Если подписки там нет, проверьте, какой Аккаунт Apple указан в квитанции: https://support.apple.com/118428. За уже списанные суммы можно отдельно запросить возврат на https://reportaproblem.apple.com. Решение принимает Apple; мы не можем гарантировать возврат.
구독취소 및 환불
Cool
Absolutely the best there is
神奇之笔
Love it!
Se nao pagar nao usa
Response from developer
Thank you for your feedback—we’re sorry the paid experience didn’t feel worth it for you. Our pricing helps cover ongoing AI processing, server infrastructure, and continued R&D, and we’d be happy to help you try the key features and get the best results from the app. Please check the App Store subscription options and any available trial/intro offers, and if you meant to purchase by mistake you can request a refund via Apple Support: https://support.apple.com/billing. If you can share details, please email us at feedback@globalpixelstudio.com.
Wie immer Nepp
Response from developer
Thank you for taking the time to share your experience, and we’re sorry the removal quality didn’t meet your expectations. Our pricing helps cover ongoing AI processing/infra costs and continued R&D, and we’d be happy to help you try the features in a way that shows the best results. For removing a person in front of a vehicle, please zoom in, use a slightly larger brush than the subject, make a few smaller passes, and try alternate “refine/repair” options if available, as complex edges can need a second pass. If you can share details, please email us at feedback@globalpixelstudio.com. To help you try the full feature set, please redeem a one-month premium trial here: https://apps.apple.com/redeem?ctx=offercodes&id=1457711961&code=EMAIL1MONTHFREE (open this on your iPhone/iPad; we cannot access your Apple account).
Não gostei👎🏻
Vick
العراق بغداد
HORRIBLE
Response from developer
We’re sorry for the frustrating experience, and thank you for taking the time to share this feedback. Our pricing helps cover ongoing AI processing, infrastructure, and continued R&D, and we’d be happy to help you try the right tools/settings before you decide to keep it. For the smudging, please try smaller, precise brush strokes, zoom in, and run a second pass (or use the restore/undo tool) to refine edges—this often improves results significantly. If you can share details, please email us at feedback@globalpixelstudio.com.
not for free, irritating
可以
Simple to use
不错
Ужас
Response from developer
We’re sorry to hear you had a bad experience, and thank you for leaving feedback. We understand the frustration with a paid app—our pricing helps cover AI processing, infrastructure, and ongoing R&D, and we’re always working to make the value clearer (including trial/limited free features where available). If you’re seeing poor removal results, please try selecting the object more precisely, using a higher‑resolution photo, and refining with a second pass to improve edges and artifacts. If you can share details, please email us at feedback@globalpixelstudio.com.
horror
很垃圾的软件 收费死贵色情软件 收费就举报你下架
Response from developer
We’re sorry you had a frustrating experience, and thank you for sharing your feedback. We understand pricing can feel too high—our costs reflect ongoing AI processing, infrastructure, and continued R&D to improve results. Please try the free features/trial first and review or cancel any subscription anytime in **App Store → your profile → Subscriptions**. If you can share details, please email us at feedback@globalpixelstudio.com. To help you try the full feature set, please redeem a one-month premium trial here: https://apps.apple.com/redeem?ctx=offercodes&id=1457711961&code=EMAIL1MONTHFREE (open this on your iPhone/iPad; we cannot access your Apple account).
‼️НЕ ВЕДИТЕСЬ НА ЭТОТ СКАМ!!!!!! ‼️
Response from developer
We’re sorry for the frustration, and thank you for taking the time to leave a review. Our app includes a subscription because AI processing, cloud infrastructure, and ongoing R&D are costly, but we never want pricing to feel unclear—please check the paywall screen for full terms and see if a free trial or limited free exports are available in your region. If you were charged unexpectedly, you can review/cancel subscriptions in **Settings > [your name] > Subscriptions**, and request a refund via **reportaproblem.apple.com**. If you can share details, please email us at feedback@globalpixelstudio.com.
