Parkedin™ Reviews: Is It Legit?

Customer Experience

Positive experience10.2% of reviews
Neutral2.2% of reviews
Negative experience87.6% of reviews

~ Based on 137 written reviews from the US App Store.

What users say about Parkedin™

Is Parkedin™ Safe?

Not enough ratings yet to assess Parkedin™.

Is Parkedin™ Legit?

Parkedin™ appears to be a legitimate app. AppsHunter Legitimacy Score for Parkedin™ is 90/100.

Based on 90 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

App Does Not Work!!!

Why does this app lock up and act like it is continually rebooting and not allow you to enter a parking zone or use the map search to allow you to start the parking process. Fix it or get out of the parking business!

The absolute worst

App crashes all the time, doesn’t accept new payment methods, and the help button links to a broken page

Worst app and parking service

I tried to download the app, but there is no QR code. The ticket printed out the wrong address for the parking and the parking meter at the lot is broken.

Expiry notifications

This app critically needs parking time expiry push notifications.
It’s really frustrating to have to remember to set a separate alarm when other apps/parking providers provide this as a basic function

Poor App design

No way to adjust the duration

App improving

Current version much simpler / straightforward to use.

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. We are working diligently to improve the Parkedin™ user experience and are committed to launching regular updates. To receive these updates, please download the app's most recent version. For assistance, https://www.customersupport.parkedin.com/. Thank you, Parkedin™

App parking payment - 0 star

QR code doesn’t scan to enable payment

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. To report and verify this matter, please visit https://www.customersupport.parkedin.com/report-technical-issue. Thank you, Parkedin™

Extra charges

If I could, I would give this app zero stars they charge you “service fees” in order to pay for parking versus using a pay and display ticket. I’m sorry I’m not gonna pay extra just to get the convenience of an app.

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. Depending on the location, you may be required to pay a convenience fee when completing a transaction. Convenience fees vary per location and will be displayed before you confirm payment. Thank you, Parkedin™

Vehicle

No way to put in the type of vehicle. With fleet you don’t know all the license numbers so you need to put in the vehicle description.

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. We are working diligently to improve the Parkedin™ user experience and are committed to launching regular updates. To receive these updates, please download the app's most recent version. For assistance, https://www.parkingsupport.ca/precise-parklink-hpass-support. Thank you, Parkedin™

Never loads

The app never loads never loads NEVER LOADS

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. To report and verify this matter, please visit https://www.customersupport.parkedin.com/report-technical-issue. Thank you, Parkedin™

DONT GET THE APP

I paid and still got a ticket both the app and city are telling me the other party has to deal with it.( the city says Parkedin has to deal with it and Parkedin says city has to call them.) both are refusing to help in this matter.

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. To dispute the Parking Invoice you received, please visit https://www.parkingsupport.ca/precise-parklink-parking-invoice-support. Thank you, Parkedin™

Good for getting Parking violation tickets

The app used to be able to store a default vehicle for your account. This is no longer available. If you have multiple plate numbers registered on your account it doesn’t ask you which plate you want to pay for Parking. All it asked was if I wanted to park in the same zone. This resulted in a $60 parking ticket
Show more

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. To report and verify this matter, please visit https://www.customersupport.parkedin.com/report-technical-issue. Thank you, Parkedin™"

No customer service

Customer service is non-existent and they regularly overcharge.

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. We are working diligently to improve the Parkedin™ user experience and are committed to launching regular updates. To receive these updates, please download the app's most recent version. For assistance, https://www.parkingsupport.ca/precise-parklink-hpass-support. Thank you, Parkedin™

Still got a ticket?!

Paid in the morning like I usually do before work, but still ended up getting a parking ticket?! I have proof of the charge on my card for the exact date and time :( now I have to go through the process of disputing the ticket.

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. To dispute the Parking Invoice you received, please visit https://www.parkingsupport.ca/precise-parklink-parking-invoice-support. Thank you, Parkedin™

Not so good

First registration had no verification code in email, and no option to resend.

App also logs out whenever I sign in on my other device. Annoying.

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. To report and verify this matter, please visit https://www.customersupport.parkedin.com/report-technical-issue. Thank you, Parkedin™

Worst Customer Service

The app takes multiple payment and after multiple attempts with the receipt and bank records everything, they message to contact the another location with a link. The loop continue and never reach a resolution.

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. We are working diligently to improve the Parkedin™ user experience and are committed to launching regular updates. To receive these updates, please download the app's most recent version. For assistance, https://www.parkingsupport.ca/precise-parklink-hpass-support. Thank you, Parkedin™"

Park at Your Own Risk

I’m currently trying to get an issue resolved where I paid for parking through the app in Feb 2025 but the janky drop-down list selected the wrong license plate. Had a valid receipt, but still got ticketed.

The app looks improved, but the experience behind it hasn’t. The dispute process has taken about 2 months and didn’t resolve anything.

If I could give 0 stars for customer service, I would.
Show more

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. We are working diligently to improve the Parkedin™ user experience and are committed to launching regular updates. To receive these updates, please download the app's most recent version. For assistance, https://www.parkingsupport.ca/precise-parklink-hpass-support. Thank you, Parkedin™

Frustrating

This app is extremely frustrating to use. It’s extremely inconsistent, and I have to attempt to find a lot multiple times before it acknowledges that the lot exists. It wouldn’t accept my credit card the first time I tried to input it. Now there’s an issue with being overcharged on my card. Not worth using, despite the convenience of the charging location.
Show more

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. We are working diligently to improve the Parkedin™ user experience and are committed to launching regular updates. To receive these updates, please download the app's most recent version. For assistance, https://www.parkingsupport.ca/precise-parklink-hpass-support. Thank you, Parkedin™

Vehicle nicknames

If the vehicles could have nicknames rather than just the license plate that would be really helpful as I use around 5 vehicles and I don't always remember which is which.

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™. We are working diligently to improve the Parkedin™ user experience. Thank you, Parkedin™

Wrong information and misleading

The app does not accept the zone ID. Search results on the app are totally different from their own website and prices are incorrect too.

Response from developer

Hi there, Thank you for taking the time to review Parkedin™ and for bringing this matter to our attention. We are working diligently to improve the Parkedin™ user experience and are committed to launching regular updates. To report this matter, please visit https://www.customersupport.parkedin.com/report-technical-issue. Thank you, Parkedin™