PEPATIH MySekolah User Reviews

Customer Experience

Positive experience13.3% of reviews
Neutral0.0% of reviews
Negative experience86.7% of reviews

~ Based on 15 written reviews from the US App Store.

Is PEPATIH MySekolah Safe?

Not enough ratings yet to assess PEPATIH MySekolah.

Is PEPATIH MySekolah Legit?

PEPATIH MySekolah appears legitimate, with a few gaps. AppsHunter Legitimacy Score for PEPATIH MySekolah is 73/100.

Based on 73 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

Not friendly use

Didnโ€™t see any update of children exam result. Useless apps

Attendance

Cant use the apps

USELESS

SAVE YOUR TIME. NO NEED TO DOWNLOAD THIS APP. COULDNโ€™T EVEN LOG IN.

how to solve

canโ€™t use the apps

can't reset or retrieve login id and password

reset my handphone, lost all the details .downloaded the apps, but no function to retrieve/ reset id and password

Tak boleh guna

Saya lupa password. Tapi x ada menu untuk reset password

Pergerakan Guru

Mohon kembalikan fungsi pergerakan guru mengikut jam dari pukul berapa hingga pukul berapa. Kerana sedikit bermasalah sekiranya guru akan hadir ke taklimat jam 11 tetapi dikira tidak hadir dari awal pagi.

Cant use

Cant use the apps

Tiada fungsi

Tak perlu adakan aplikasi begini kalau cikgu pun malas update keputusan pelajar. Sia-sia saja.

USELESS

USELESS. USELESS. USELESS. CANT EVEN LOGIN ON MAC AFTER INSTALL.

Teruk gila

siapalah dapat tender buat apps teruk mcm ni, tak rasa berdosa ke ambik duit tapi hasil teruk sangat, aku pon apps developer jugak, tahu jugak cara buat apps/website/multimedia semua. Tapi dah dapat duit tu, buat la betul2 sebelum publish, byk sgt bug dan glitch dan UI tak complete langsung

Tak berfungsi

Menu kosong.. yang keluar cuma paparan login.. macam mana nak login kalau nak daftar pun tak boleh.. menyusahkan..

Bagaimana nak register?

Saya terus dibawa ke login page

Susah nak guna

-Pilihan BDR selalu hilang
-susah nak pilih tarikh bundle dalam seminggu untuk pengisian BDR.
- menyusahkan pengguna iOS

Font size too small

The display is too small font , and it cannot be enlarge. My IOS V 11 cannot install too