Easiest way to pay
Although my only big complaint is that I cannot view my leases as easily as I pay my rent.
Please fix that problem and I will give a stellar review next time.
Response from developer
Hi! Thank you for your feedback! We’re glad to hear you find the app easy to use for paying rent. We appreciate your feedback on accessing leases. It would be great if you could share more details about your experience with our Support team at support@tenantcloud.com so we can pass your feedback along to our Development team for review. Thank you!
Request
Otherwise no real complaints
Response from developer
HI! Thank you for your feedback! We’re glad to hear you find the app convenient and appreciate your suggestion for a group chat option. We’ll share this feedback with our team for consideration in future improvements.
Worse
Maintenance
Doesn’t work right
No Help with Serious Issue
Horrible appp
Not form-friendly
There are 2 major issues I’ve noticed when filling out forms:
1. It doesn’t save any information. If you need to tab out, it will delete everything & you need to start from scratch.
2. While signing a form, it moves the screen back to the top whenever you fill out a field. For lease agreements that can be quite long, it doesn’t take a genius to figure out how annoying this can be.
Ridiculous
Response from developer
Hi! Thank you for sharing your experience, and we’re sorry for the frustration this caused. Please note that rent amounts, lease terms, and utilities are set up by the landlord/property manager, and they can customize these settings based on their requirements. Any fees shown in the app are also determined by the payment processor and are specified on the Checkout. You can select the best payment method for you to pay. If you have any further questions, please reach out to our team at support@tenantcloud.com.
Incessantly money grab
Garbage
No More Double Checks
Response from developer
Hi! We appreciate you taking the time to share your feedback. We'll share it with our team. Before a payment is submitted, the selected invoices and total amount are displayed for review. If you have questions about that flow or need assistance, please contact our support team at support@tenantcloud.com - we’re happy to help.
