Unstuck AI Note Taker Reviews: Is It Legit?

Customer Experience

Positive experience39.4% of reviews
Neutral8.3% of reviews
Negative experience52.3% of reviews

~ Based on 132 written reviews from the US App Store.

What users say about Unstuck AI Note Taker

Is Unstuck AI Note Taker Safe?

Unstuck AI Note Taker appears safe based on user ratings. AppsHunter Safety Score for Unstuck AI Note Taker is 94/100.

This assessment is based on 2,717 user ratings, with an App Store average of 4.7/5.

Safety Analysis

92.3% of ratings point to a safe experience
2.9% of ratings suggest some concerns
4.8% of ratings point to a risky experience

~ Based on 2,717 App Store ratings for Unstuck AI Note Taker.

Is Unstuck AI Note Taker Legit?

Unstuck AI Note Taker appears to be a legitimate app. AppsHunter Legitimacy Score for Unstuck AI Note Taker is 80/100.

Based on 80 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

uploading issues

i import a file and it never gets uploaded, sometimes it will upload indefinitely and i never get my notes this needs to be fixed .i tried recording on the app first and it will get glitched and upload for eternity. so i tried to just record on the voice memos app on my phone and upload it from there right now it is just loading its not doing anything else, fix this.
Show more

Eh🤷🏼‍♂️

The app seems super useful for most people, however I’m seeing now that if you are in any kind of intense math classes, it has a very hard time writing things out in a way that you can understand. And it turned off on me while I was recording a class after 13 mins. So I missed out on using this for the majority of the class today.
Show more

An okay app

I feel like the app was really good at first and so I bought the premium version. I find it hard to record without it stop recording in the middle of my lectures. Then when it does record for the 1 hour and 30 minutes it’s like it cannot process the long lecture (which is what the app is made for so I’m confused why it’s so slow). It takes a really long time to load and then sometimes it does not load and says “recording failed reload again” so then it will take another 20 mins to reload and I get nervous it will delete. The app is only good for short lectures or speeches. Not good for college at all. And I payed $80 for this……
Show more

Scammers

I try getting the 9.99 weekly payment but they charge me for yearly plan 79.99 and now i can’t do anything they still try charging me after i cancelled

great

using for the first time and i really like it, great notes. my only major issue is that the recording stops when my phone turns off and i don’t like to keep my phone open all the time during lectures cause it can be distracting and the battery drains quicker. other than that i love it !

Awful

Paid for the 80$ annual subscription and they have been charging me 20$ a month on top of the 80$ I paid for multiple months. Company’s customer service is awful and will not respond to you. Scam company

College student

This is an amazing app for summarizing and working on active recalling everyday after lectures. I find it very helpful and keeps all the information I’ve learned stay relevant. I only wish this app work make flash cards with a bit more vocabulary words but the ones it creates are very helpful. I also sometimes when I do quizzes with a mix of fill in the blank and true and false and multiple choice the answers and questions starts to glitch a bit. Having the same multiple answer choices or not having a black for the fill in the words on the fill in the blank questions. Overall a great app tho with more updates I’m sure this app will be my holy grail
Show more

Not that worth it .

It’s really not that worth it . If you want to study it’s actually better if you don’t use unstuck. I turned it on to record a class and when I tried to use it later I couldn’t understand it .

Amazing

Amazing, flanked math test studied with Unstuck AI got 100% the very next day

Never buy subscription and delete the app ASAP

Does not let you chat, the customer service is bad, you can’t open the app when you need it and it doesn't not let you chat or do something more. Very useless it's better to text to speech on a doc than this. The transcript it bad. I want my money back. Very useless app.

Response from developer

We’re sorry to hear you’re having a frustrating experience with Unstuck. We want the app to be fast and helpful for all our users, so your feedback about loading times and note quality is very important to us. We’d love the chance to fix this for you. Please send us an email at contact@unstuckstudy.com with your device model and iOS version, or contact us directly on our website by clicking “Ask Customer Support” for a faster response. Our team will work with you to get the app running smoothly. Thank you for giving Unstuck a try and for helping us improve!

Notes

It's pretty bad the app takes too long too open and the notes are bad. Like why did I pay more than $100 and later gave me a pro opinion for another $100? It shouldn’t be more than $50 if it doesn’t do a good job.

Notes

It's pretty bad the app takes too long too open and the notes are bad. Useless

App not loading

I’ve used this app since August. Sometimes the lecture doesn’t load, now I’m tryin to log in and the stays loading. I log in through the website it takes a while and the option to make notes I no longer see. Help.

APP wont record class

App wont record keeps taking me back to beginning then to the paying for app part

App Sucks

App won’t even load half the time and unless you sit in the front row of your lecture it doesn’t pick up half the words said👎👎

Not working

I have tried multiple times to record my lectures and it only records a couple minutes and then cuts off. I paid 100 for the year and I am hoping for a refund.

Needs more work on the interface

It is difficult to delete classes and quizzes. After a certain amount of time all the quizzes start to add up. Sometimes you accidentally make flash cards and quizzes and you can’t delete them. The result is a ton of useless quizzes and flash cards that you didn’t intend to make. Yet they sit there until the end of time. Then there is the reliability of the app working in the moment. For as much money as is asked for this app it should be reliable. This brings me to the next point. I was going to pay month by month as I didn’t need it for the entire year. However instruck took the liberty in charging me for the entire year. Then when I tried speaking with customer service they took several days to reply and the solution was press cancel on the subscription renewal. Which didn’t matter anymore considering I was charge 129 dollars. That was simply upsetting. When the system does work it works well. When it doesn’t it is useless. There have been times I have been really needing the app to record my class. Only to find out that the system can’t process my lecture. Making the entire act useless. Not to mention unfortunate since the class was vital. I feel if I pay as much as I did for the app it should be awesome. All these bugs of course were not present during my trial of course. During the trial this app was humming. The very first lecture after I was charged? CRASH. I don’t know man needs more work. Perhaps get some humans working there as opposed to AI doing everything down to customer service. Machines are just not there yet when it comes to overseeing customer service.
Show more

Response from developer

I’m really sorry for the frustration you’ve experienced. You’re absolutely right—at the price point you paid, the app should be reliable, intuitive, and supported by responsive customer service. Issues with deleting quizzes and flashcards, system crashes during important lectures, and delayed support responses are not the experience we want users to have. We also apologize for the unexpected annual charge and the lack of timely resolution around that billing issue. Your feedback is valid and important, and it’s clear there are areas that need improvement. Please screenshot this message and send it to contact@quizard.ai so our support team can review your case directly and help make this right. Thank you for your review and for using unstuck!

The app doesn’t work

I tried uploading my notes to the app a few times but it didn’t save even though it said it did. I tried to upload my notes to make a quiz to study but it didn’t work.

Charged for an account that no longer exists

This app wasn’t worth the hype and I had trouble getting the notes and audio to upload. I had signed up for a weekly subscription and cancelled it. I made sure before deleting my account and the app. I had to update my phone and thought it was weird when the App Store kept asking me to add a payment method but wouldn’t accept the Apple Cash. As soon as I added payment my account was charged by them but luckily Apple refunded me when I showed them proof that I had unsubscribed and didn’t even have the app on my phone anymore. They’ve ignored my messages asking for an explanation for the past two days. Funnily enough they’d respond within a day when i was dealing with technical issues but now they’ve gone radio silent. I see other users have had this happen as well. I’d advise anyone who tries the app to ask them to confirm that they cancelled your subscription so you can easily get a refund from Apple. I’ve made sure to report Unstuck too.
Show more

Response from developer

Thank you for sharing your experience—we’re really sorry for the frustration this caused and understand how upsetting this situation must have been. This is not the experience we want for our users. We’d also like to clarify that if a subscription was purchased through the App Store, it’s managed entirely by Apple. Unfortunately, we don’t have the ability to cancel those subscriptions or issue refunds on our end, as they’re tied directly to your Apple ID. Only Apple can make changes or process refunds in these cases. We apologize for the delayed response due to a high volume of messages and appreciate you bringing this to our attention. Please feel free to reach out to our customer support team again through our website if you’d like us to review your account or provide further clarification. Thank you for your feedback—it helps us

The app is not working properly

The app does not work properly right now. I initially it transcribed my lectures well but now I cant trust it to work because it would be after the lecture I would get an error message that it did not transcribe. Not good for video transcription as well and I had subscribed for a year.

Response from developer

Thank you for sharing this—we’re really sorry for the disruption and understand how disappointing this is, especially after subscribing for a full year. We know how important reliable transcription is, and getting errors after a lecture is not acceptable. Our team is actively working to resolve these issues. Due to a high volume of messages, some requests may have been missed, and we truly apologize if that happened in your case. Please reach out to our customer support team through our website so we can look into this for you and help make things right. We really appreciate your feedback and patience.