Total Scam; Don’t Download
Victory Cup at Cash Out
Scam
Waste of time - cash-out request disappeared. No $$$
Then, after being promised in ad that I could cash out immediately (I think the promise was within 1 minute), only $14 available to cash out. Then, can't even cash out $14 until I spin 50 times...
I'm in the process of spinning to discover next steps/hurdles in the redemption process...
So, my original $14 redemption request has automatically grown to $902 but still can't redeem unless I watch 10 ads (currently, according to gameboard, I've already watched 5/10 ads)...
So, can finally redeem amount of $903 BUT, it will take 2 days.
In the meantime, I can redeem the accumulated PayPal balance (over $1,000) if I spin 50 times...
Didn't spin 50 times and got the pop-up message that I didn't complete the requirements, $300+ returned to game board. Wait a minute, wasn't I redeeming over a thousand?
Now, Oct. 5, 2026, there is no record of any cash-outs. What a crock! I'm not even going to bother anymore - definite DELETE!
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointing experience. We value the trust of every player and take your concerns seriously. We’ll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
No money
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointing experience. We value the trust of every player and take your concerns seriously. We’ll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
👎👎
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointment. We value the trust of every player and take your concern seriously. We'll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
Fake
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointing experience. We value the trust of every player and take your concerns seriously. We’ll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
Another Scam
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointing experience. We value the trust of every player and take your concerns seriously. We’ll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
Disappointed
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointing experience. We value the trust of every player and take your concerns seriously. We’ll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
Ad promised $500 "newbie" bonus for downloading ... where is it?
Then, after being promised in ad that I could cash out immediately (I think the promise was within 1 minute), only $14 available to cash out. Then, can't even cash out $14 until I spin 50 times...
I'm in the process of spinning to discover next steps/hurdles in the redemption process...
So, my original $14 redemption request has automatically grown to $902 but still can't redeem unless I watch 10 ads (currently, according to gameboard, I've already watched 5/10 ads)...
So, can finally redeem amount of $903 BUT, it will take 2 days.
In the meantime, I can redeem the accumulated PayPal balance (over $1,000) if I spin 50 times...
Never pays
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointing experience. We value the trust of every player and take your concerns seriously. We’ll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
Sa va de soit
Response from developer
Hello, thank you for your feedback! We hope you have a satisfying experience. Please do not hesitate to contact customer service if you need assistance.
Waste of time
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointing experience. We value the trust of every player and take your concerns seriously. We’ll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
Not real scam
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointing experience. We value the trust of every player and take your concerns seriously. We’ll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
SCAM!
First they lie to you in the ads with promises of being able to download big money just for downloading. You get nothing.
Then they say you have to build up a huge amount in order to cash out, like $1,000 or more.
Then when you try to cash out, some fake notice pops up telling you to ensure the security of your account, you must wait in a long queue, spin so many times then hit so many bonuses.
The purpose is so they can make money from the ads you are forced to watch. How does watching ads secure your account?
I have won over $18,000 and haven’t been able to cash out a single dime of it.
Which makes me wonder what they are doing with all of our names and pay pal account info?
I suggest everyone delete these apps and avoid any game like this one that promises you big wins and lots of money. They are liars and are just using you so you can make money for them.
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointing experience. We value the trust of every player and take your concerns seriously. We’ll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
False advertisement
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointing experience. We value the trust of every player and take your concerns seriously. We’ll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
Awful
Queued Payout
Game
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointing experience. We value the trust of every player and take your concerns seriously. We’ll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
👎👎
Response from developer
We sincerely apologize for the disappointment. We value the trust of every player and take your concern seriously. We'll carefully review the details of your feedback and do our best to assist you. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to improve.
