Gimme my money back
I gave it a fair try, but I didn’t find enough practical value to continue the subscription. For a paid app, I expect the experience to be intuitive, efficient, and noticeably better than tools I already have access to. Astari didn’t meet that standard for me.
Absolutely not
Response from developer
We’re sorry to hear about your experience with the cancellation process. Refund options may be available, and we’re working to improve our cancellation system. We’d also like to offer you three weeks of Premium benefits at no cost! Please contact us at support@astari.app so we can help you as soon as possible.
Misleading Facebook Ad
Response from developer
Thank you for leaving a review! Astari is more than just an app for transcribing and summarizing notes. It also offers AI chat to help you organize your notes, recording and review support on Apple Watch and macOS, YouTube summaries, and much more. We’re sorry your experience hasn’t met your expectations, and we’d be happy to offer you a special discount in the app! Your notes and recordings are stored securely and are never shared.
Stealing money
Response from developer
Thank you for leaving a review. We’re sorry to hear you’ve had trouble canceling your subscription and that you’ve been charged unexpectedly. Please contact us immediately at support@astari.app so we can help cancel your subscription and refund the unwanted charges. We will also give you a free month of Premium benefits as compensation 💙
Asking for money right away
Response from developer
Thanks for sharing your review. We don’t currently offer Premium trials, but we’d be happy to offer you a discounted subscription for one week. Please contact us at support@astari.app, and we’ll be glad to help 😊
Total Scam watch out!
Downloaded the app and after a few clicks there comes a second charge to my credit card which I didn’t authorize for 29.99.
Then when I dig into the app it says I need to spend a few more to get some basic functionality.
Contacted support and they said the second charge was an AI upsell. I didn’t sign up for this extra feature.
Bottom line, I was robbed about 46 USD.
Immediately canceled the app. Stay away!!!
Response from developer
Thank you for taking the time to leave a review! We’re sorry to hear that you were charged a second time for a feature you didn't want to use. Please email us at support@astari.app, and we’ll be happy to help you with a refund for your $29.99 AI purchase. You can continue using all the main recording features with the $15.99 plan you already have. Please feel free to reach out - we’re always working to improve.
Scam cant Cancel
Response from developer
Hi! Sorry to hear you had issues. Please contact our support team so we can help you and look into this right away: support@astari.app
Not accessible
Response from developer
Thank you for sharing this feedback — you're absolutely right that accessibility matters, and we're sorry the app didn't meet your needs. We genuinely care about making Astari usable for everyone, and your input helps us prioritize what to build next. We're actively exploring how we can better incorporate iOS accessibility features in upcoming updates. If you'd like to share specific features you had in mind, we'd love to hear them — reach out at support@astari.app and we'll make sure it gets to our product team.
Avoid this trash
The speech recognition system is awful, sometimes they miss the sentences, and what's worse, they sometimes miss recognizing important numbers and grades, for example, I say I get A plus, but it recognizing as A)
The AI assistant and a summary are also useless, they use some model that seems to be at least two years ago, even have tons of errors when calculating some simple numbers. And they cannot connect with each other components: my AI assistant doesn't even know the existence of my summary and overview in the app.
The user interface and user experience is also laggy and awful. This thing is not only useless but might also cost a lot of trouble if you rely on it...
Response from developer
Hi! Sorry to hear you had issues. Please contact our support team so we can help you and look into this right away: support@astari.app
Excellent app
Response from developer
Thank you so much for the kind words. We’re really glad we could help and truly appreciate your support!
Scam - cannot cancel
Do not download/ subscribe!
Response from developer
Hi, we're truly sorry for your experience. We are absolutely not a scam — we cancel subscriptions and process refunds for every single request. Please reach out to us directly at support@astari.app and we'll take care of it right away!
Great app
Response from developer
Thank you so much for the kind words. We’re really glad we could help and truly appreciate your support!
Impossible to cancel
Response from developer
Hi, we're truly sorry for your experience. We are absolutely not a scam — we cancel subscriptions and process refunds for every single request. Please reach out to us directly at support@astari.app and we'll take care of it right away!
Excellent app
Great app
Response from developer
Thank you so much for the kind words. We’re really glad we could help and truly appreciate your support!
Sneaky
Response from developer
Hi! Sorry to hear you had issues. Please contact our support team so we can help you and look into this right away: support@astari.app.
Rip Off
Language issues
Response from developer
Hi! Sorry to hear you had issues. Please contact our support team so we can help you and look into this right away: support@astari.app.
dark pattern subscription model
Response from developer
Hi! Sorry to hear you had issues. Please contact our support team so we can help you and look into this right away: support@astari.app.

