OTP not receiving
Unable to log in
not working- transferred from Vyke and call interface is not responsive
App doesn’t work
App not working
Scam don’t use them
Unable to buy number even after adding credit to my account
WE ARE NOT ABLE TO FETCH THE LIST OF AVAILABLE COUNTRIES TRY AGAIN
What’s going on and i have credit
Response from developer
Hi there, we're sorry to hear about your experience. Having credit on your account doesn’t necessarily mean all number-purchase options are currently available. Please contact our support team through the app or by sending an email to support@call.com so we can check your account and help resolve this for you.
Frauds
Response from developer
Hi there, we’re sorry to hear you had a negative experience. We take concerns about our Support team seriously, but claims that our service is fraudulent are not accurate. Accounts are not simply deleted after verification, and our US numbers clearly display a warning that they may not work with WhatsApp. We’re happy to additionally review your case if you contact us directly.
Ne fonctionne pas
Response from developer
Bonjour, nous sommes désolés de ne pas avoir été à la hauteur de vos attentes. Soyez assuré que toutes les demandes de remboursement et les questions relatives à votre compte sont examinées par notre équipe de service client. Nous étudierons votre demande avec attention et reviendrons vers vous dans les plus brefs délais.
Best app and service support
Response from developer
Dear Customer, thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re really happy our team could assist you and get everything sorted. It was a pleasure helping you, and we truly appreciate your kind words and recommendation!
Video call
Response from developer
Dear Customer, thanks for the 5 stars and for the suggestion! Good news - video calls are already available between Call.com users. We hope you give the feature a try and enjoy staying connected with your Call.com contacts!
Very Impressed!!!!!
Response from developer
Dear Customer, thanks for the fantastic review! We’re really glad Call.com has been a great fit for you. We appreciate the recommendation and hope we can keep making your calling experience simple and affordable!
Logged Me Out
Response from developer
Hi there, we’re sorry you’ve been unable to access your account. The “invalid number” message can occur for different reasons, so we’d like to check what happened. Please contact us through the app or at support@call.com, and we’ll look into it for you.
In-app purchase not available, how do I buy credit?
Response from developer
Hi AkiinzMobo, we're sorry for the inconvenience. The message you're seeing usually indicates that purchases can't be completed on your account at the moment. Please contact our Support Team so we can investigate. You can reach us in the app via Settings → Contact Support, and we'll be happy to help.
System service very bad
Response from developer
Hi there, we're sorry for the trouble. If the issue continues, contact our support team at support@call.comwith your account details so they can investigate and help you get back in.
Media Feature
Response from developer
Hi there, thank you for the suggestion and for sharing your feedback with us. You can already send attachments between Call.com users, and we're also exploring MMS support in regions where it's available, but we don't have an exact timeline to share yet.
Can’t make calls
Response from developer
Hi there, sorry to hear the experience didn’t meet your expectations, especially when you’re relying on it for business use. This isn’t something we can fully resolve from a review, but our support team can take a closer look at your account and help get things working more smoothly for you. Please reach out to us at support@call.com so we can assist directly.
Logged out number disappeared
I’ve been trying but not success. I’m frustrated at this point now
Response from developer
Hi Sage Emperor, It sounds like you may have tried to sign in using your purchased Call.com number instead of the SIM phone number you originally registered with, which is why you had trouble signing in. Please reach out to our support team with the details of both numbers, and they’ll help you recover access and restore everything as quickly as possible. We’re here to help get this sorted for you.
Buggy App and Broken KYC flow
Response from developer
Hi there, thanks for taking the time to share your experience. We’d like to clarify a couple of points to avoid any confusion. A French number can be verified regardless of where you live, so residency in France is not a requirement for completing the process. Regarding payments, purchases made through Apple are handled directly by Apple, not by us, which is why refunds can only be processed through Apple’s system. Our support team can’t issue refunds directly, but they do provide clear step-by-step guidance on how to request one through Apple. We’re sorry for the frustration you felt and appreciate the feedback
Error regarding adding balance
Response from developer
Dear Bassem Makhlouf, thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear you’ve been experiencing this issue. Please get in touch with our support team directly at support@call.com, so they can review your account and assist you.
