Chillio Reviews: Is It Legit?

Customer Experience

Positive experience51.8% of reviews
Neutral4.8% of reviews
Negative experience43.4% of reviews

~ Based on 334 written reviews from the US App Store.

Is Chillio Safe?

Chillio: Life Planner appears safe based on user ratings. AppsHunter Safety Score for Chillio is 91/100.

This assessment is based on 3,603 user ratings, with an App Store average of 4.6/5.

Safety Analysis

89.1% of ratings point to a safe experience
5.7% of ratings suggest some concerns
5.2% of ratings point to a risky experience

~ Based on 3,452 App Store ratings for Chillio.

Is Chillio Legit?

Chillio: Life Planner appears legitimate, with a few gaps. AppsHunter Legitimacy Score for Chillio is 75/100.

Based on 75 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

Rewards part hasn’t finished being developed

This app isn’t fully developed. It’s cool that you go around collecting points but they tell you that you redeem them for rewards that promise to help build positive habits, that allow you to do more in the app- which is not true. That part of the app has not even been developed yet by the team yet they’re advertising and selling it that it is. I don’t know why they’re selling this app for so much, the rewards or bonus part of the app has not been being developed by the team, along with a few other quirks. Other than that, I do use this app and I really hope that the developers get on the rewards part because it would make it so much more and actually help you build positive habits.
Show more

Response from developer

Hello, Thank you for sharing your feedback with us. We are very sorry for the disappointment regarding the rewards system and any frustration this has caused. We want to assure you that your subscription unlocks full access to our core tools, daily habit-building lessons, and advanced features, which in turn helps fund our ongoing development and technology updates. We are actively working on expanding our features, and your feedback about the rewards system is incredibly valuable to our team as we prioritize future updates. If you feel that the app is not the right fit for you in its current state, you are welcome to request a refund. To request a refund from your iPhone: 1. Sign in to reportaproblem.apple.com. 2. Tap or click "I'd like to," then choose "Request a refund." 3. Choose the reason why you want a refund, then choose Next. 4. Choose the subscription, then choose Submit. To cancel future recurring payments from your iPhone: 1. Open the Settings app. 2. Tap your name. 3. Tap Subscriptions. 4. Tap our app. 5. Tap Cancel Subscription. If you have any other suggestions or would like us to look into your case, please write to us at info@coremove.tech Chillio: Life Planner Team

Horrible

I went to look at this app and accidentally purchased it and now I can’t even get a refund! Garbage of an app.

Response from developer

Hello, We are very sorry to hear about your experience and the frustration this has caused. Since subscriptions and purchases are managed directly by Apple through your App Store account, we do not have the ability to process refunds or manage your billing directly. To request a refund, please sign in to reportaproblem.apple.com, select "Request a refund," choose your reason, and submit the request. To ensure you are not charged in the future, you can also cancel the subscription by opening your device Settings, tapping your Apple ID, selecting Subscriptions, choosing our app, and tapping Cancel Subscription. If you need any further assistance or have additional questions, please write to us at info@coremove.tech. Chillio: Life Planner Team

Not Happy and ripped off

I purchased Chelio yesterday and had no problem with the initial charge. I have since had two extra purchases placed on my credit card from this app. I will be reporting it I was second guessing buying it in the first place, cause I couldn’t really afford it, but I thought you know what, I’ll give it a shot and now I’m even more broke and I’m not happy
Show more

Response from developer

Hello! We’re sorry this experience has left you feeling disappointed.  We understand your concerns about the additional payments and would like to look into them. You are welcome to email our support team at info@coremove.tech so we can review your case and provide timely assistance. Chillio: Life Planner Team.

Chi has helped me focus

I’m actually able to get things done and focus more clearly on what I have to do. I have found myself being more productive and focus by not feeling so overwhelmed all the time. When I am Chi guides me through the task and helps break them down because I honestly can’t see the forest for the trees so to speak. I actually packed well for a trip and actually had room left over and my suitcase and I had a small suitcase! She is really good, especially for those of us who need the additional support and the nudge that doesn’t come from family or friends becomes from a third-party who has no skin in the game, but can direct you where you need to go. Thanks, Chi
Show more

Response from developer

Hello! Thank you so much for the kind words and the great rating! We are absolutely thrilled to hear that Chillio: Life Planner is helping you stay on task, manage your busy commute schedule, and even make chores fun. Your feedback truly motivates our team to keep improving. If you ever have any questions or suggestions, please write to us at info@coremove.tech. Chillio: Life Planner Team

Perfect for me

Honestly, i feel absolutely thankful today. I installed this app in a week while i was fatiqued for days in my bed. Today, Day 6 i was sitting on my desk with my notes and pen while studying the lesson about motivation. I need to read all these lessons also if not anything is new to me. The amount of the lessons content is perfect. The special thing this week is that i not fired up by some dopamine tricks from some adhd dude coach. I feel something is build day by day and i become more consistent and stable than pushing through months of suffering to build willpower which at one point burnes me out. Thank you 💖
Show more

Response from developer

Hello! Thank you so much for your kind words and the wonderful rating. We are absolutely thrilled to hear that Chillio: Life Planner has helped you build consistency and stability in a sustainable way. Knowing that our lessons and content have made such a positive impact on your daily routine truly motivates our entire team. We wish you the very best on your journey, and please feel free to reach out to us at info@coremove.tech if you ever have any questions or feedback. Chillio: Life Planner Team

Great little app

This is a great little app. It’s become part of my day now - check what I need to do and then tick things off as I go. The ‘Chat with Chi’ function is cute, too

Response from developer

Hello! Thank you so much for the kind words and the great rating — we're thrilled to hear that Chillio: Life Planner has become a helpful part of your daily routine and that you are enjoying the 'Chat with Chi' feature! Your feedback is incredibly motivating for our team. Please feel free to reach out to us at info@coremove.tech if you ever have questions or suggestions. Chillio: Life Planner Team

False Advertising

This app gets some basics right, but it is a glorified to-do list. I am so disappointed. The ads feature users sending photos in and chatting with a cartoon cat who gave them personalized responses. There is no photo analysis, and the cat gives very rote suggestions and prompts. The “gamification” is also not as advertised - while points are collected, there is no relation to any reward. I have requested a refund, but felt the need to leave a review as I continue to see the same misleading advertisements all over my social media feeds. If the app worked as advertised, it would be great, but it does not and has a very long way to go. “The girl from Harvard” has some work to do.
Show more

Response from developer

Hello, We are very sorry about your experience and that the app did not live up to your expectations. We appreciate you sharing this detailed feedback regarding the photo analysis, the chat interactions, and the reward system, as it helps us understand where we need to improve. Since you mentioned wanting a refund and to ensure no future charges occur, here are the steps to manage this through Apple, as all transactions are handled directly by the App Store: To request a refund from your iPhone: 1. Sign in to reportaproblem.apple.com. 2. Tap or click "I'd like to," then choose "Request a refund." 3. Choose the reason why you want a refund, then choose Next. 4. Choose the subscription, then choose Submit. To cancel the recurring subscription from your iPhone: 1. Open the Settings app. 2. Tap your Apple ID name. 3. Tap Subscriptions. 4. Select our app. 5. Tap Cancel Subscription. If you would like to share any further details or if there is anything else we can assist you with, please write to us at info@coremove.tech Chillio: Life Planner Team

Skeptical at first but now WOW

This past this app has made it possible for me to actually stay on task and I actually feel that I can accomplish things. I commute pretty much an hour each way to work and I feel like I have very little time to do anything, but Chi has helped me to stay on task and to be held accountable at least in my mind that it really has made chores fun. Thanks for helping Kiya.
Show more

Response from developer

Hello! Thank you so much for the kind words and the great rating! We are absolutely thrilled to hear that Chillio: Life Planner is helping you stay on task, manage your busy commute schedule, and even make chores fun. Your feedback truly motivates our team to keep improving. If you ever have any questions or suggestions, please write to us at info@coremove.tech. Chillio: Life Planner Team

Scam

Downloaded the app and paid for a trial only to realise that the app does not do what I expected from the advertising. All the information available says that refunds must be processed through Apple, but Apple has no record of the payment I made.

Response from developer

Hello, Thank you for reaching out to us. We are very sorry to hear that the app did not meet your expectations and that you are having trouble locating your transaction in your Apple account. Because all subscriptions and transactions are managed directly by Apple through your Apple ID, we do not have access to your billing history or the ability to issue refunds directly. If the charge is not appearing, we highly recommend double-checking that you are signed in with the same Apple ID used to make the purchase. To request a refund from Apple, please follow these steps: 1. Sign in to reportaproblem.apple.com. 2. Tap or click "I'd like to," then choose "Request a refund." 3. Choose the reason why you want a refund, then choose Next. 4. Choose the subscription, then choose Submit. To ensure you are not charged in the future, you can also verify and cancel your subscription by going to your iOS Settings → tap your Apple ID → Subscriptions → select Chillio: Life Planner → Cancel Subscription. If you need further assistance or if Apple is unable to locate the charge, please write to us at info@coremove.tech so we can help you look into this. Chillio: Life Planner Team

False advertising

"I bought this app because the ad on Facebook showed a woman verbally chatting with the AI about cleaning a messy dining room table. The AI analyzed a photo, gave her a time estimate, and told her exactly where to put each item. That is false advertising. There is no verbal chat feature, no photo analysis, and you can't even take a picture in the app. The only chat is text, which is not what was advertised. The ad also promised that within 21 days my house would practically run itself. It said the app would handle meal planning, grocery lists, and chore assignments so I wouldn't even have to make decisions anymore. I'd still do the work, but the app would tell me exactly what to do so it was basically a no-brainer. Instead, there's no 21-day challenge, no meal planning, no grocery lists. It's just a glorified chore list. I could have made a chore list on my own for free. I got this for my daughter so she could help with chores, but two days in she's already not interested because the app doesn't do what it said it would. I paid for 12 weeks with no free trial. If I'd had even a two-day trial I would've known this wasn't what was promised. I contacted support about not being able to take pictures and they told me that feature is still in development. They were quick to take my money but they need to be just as quick to deliver what the ad showed."
Show more

Response from developer

Hello, We are very sorry to hear that your experience with the app did not match your expectations and that the features did not align with what you saw. We appreciate you sharing this detailed feedback with us, as it helps us understand how we can improve our features and communication. Since you are dissatisfied with the purchase and would like your money back, you can request a refund directly through Apple, as all App Store transactions are managed by them. To request a refund: 1. Sign in to reportaproblem.apple.com. 2. Tap or click "I'd like to," then choose "Request a refund." 3. Choose the reason why you want a refund, then choose Next. 4. Select the Chillio: Life Planner subscription, then choose Submit. To ensure you are not charged again in the future, please also cancel the subscription in your device settings: 1. Open the Settings app on your iPhone. 2. Tap your name/Apple ID at the top. 3. Tap Subscriptions. 4. Select Chillio: Life Planner. 5. Tap Cancel Subscription. If you have any other questions or if we can assist you further, please write to us at info@coremove.tech. Chillio: Life Planner Team

Good to a point

The app is friendly and helpful but did not suit my needs due to the limited number of times the AI cat could respond to me in a day. It goes offline after a set number of questions . I was able to get a refund and cancel my subscription easily so that was good

Response from developer

Hi there, Thank you for sharing your feedback with us — we are glad to hear you found the app friendly and helpful, and that the cancellation and refund process was smooth for you. We appreciate your comments regarding the daily limits on the AI cat's responses. To help fund ongoing development and cover the technology costs, the free version does have daily limits, while upgrading to our full subscription plan unlocks unlimited, in-depth conversations and full access to all of the app's tools. Your feedback is incredibly valuable as we continue to refine and improve these limits for our users. If you have any other suggestions or if there is anything else we can assist you with, please feel free to write to us at info@coremove.tech. Chillio: Life Planner Team

Nice easy start

Great start, got me motivated

Response from developer

Hello, Thank you so much for the kind words and the great rating! We're thrilled to hear that Chillio: Life Planner has given you a motivated start, and we hope it continues to support you. If you ever have any questions or feedback as you go, please feel free to write to us at info@coremove.tech. Chillio: Life Planner Team

I hate his voice

I am so frustrated with this little SOB that if he were standing in front
of me, I think I’d slap him and tell him to Wake up. The voice is irritating. The fact that he doesn’t actually listen and tries to start new things when I’m in the middle of doing something else is irritating. At Chat GPT I can take a picture and then AI sees the problem and knows what needs to be fixed. This Chi character doesn’t have a clue what the problem is. You have to explain everything which is just another chore.

I fell for the ads and the pictures and bought this for myself as a gift to myself for my 69 th birthday. What a mistake. Maybe I’m too old for this program. Maybe it’s because I was a nurse for 45 years and need to go a different way. All I know is that this program is not for me.

I bought it today and tried it for a short period and I know, this is not for me. I live on a pension so this was a lot of money for me. After rent and bills I have $150 left for the month. I live below the poverty line and I guess my expectations were too big. I have asked for a refund and I really pray they give it to me. If my stars go from one to five, you’ll know I got a refund.
Show more

Response from developer

Hello, We are so sorry to hear about your frustrating experience with Chillio: Life Planner, especially since this was meant to be a special birthday gift to yourself. We completely understand how disappointing it is when an app does not meet your expectations, and we want to make sure you get your money back. Since subscriptions and payments on iOS are managed entirely by Apple, we cannot issue refunds directly, but we want to guide you through the process. To request a refund, please sign in to reportaproblem.apple.com, select 'Request a refund' under 'I'd like to', choose your reason, and submit your request. To make sure you are not charged again in the future, please also cancel the subscription by opening your iPhone Settings, tapping your Apple ID name at the top, selecting Subscriptions, choosing our app, and tapping Cancel Subscription. If you run into any issues with these steps or if there is anything else we can do to assist you, please write to us at info@coremove.tech. Chillio: Life Planner Team

Disappointing

You only get to ask the ai cat a set number of questions (I think 30) and then it goes offline mid conversation and you have to wait till the next day

Cleaning track pacing is just right

Never felt rushed or like I was falling behind. Each week builds on the last without making a big deal of it. That low pressure approach is why I stuck with it.

Response from developer

Hello! Thank you so much for the kind words and the great rating — we're thrilled to hear that our low-pressure approach and pacing have helped you stick with your routine. If you ever have any questions or suggestions, please feel free to write to us at info@coremove.tech. Chillio: Life Planner Team

Life Planner

I really like how this is starting out. I feel this will help me a lot, and I feel like I will be able to do this

Not reliable

Only responds some of the time when you talk to it and looks dumb other times in silence. Keeps on cutting in and out, conversations overlap. Very frustrating. A waste of money. Nothing like the ad shows.

Response from developer

Hello, We are very sorry to hear about your frustrating experience with the app's performance and that it did not meet your expectations. We want to make this right for you. Since you feel the purchase was a waste of money, you can request a refund directly from Apple by following these steps: 1. Sign in to reportaproblem.apple.com. 2. Tap or click "I'd like to," then choose "Request a refund." 3. Choose the reason why you want a refund, then choose Next. 4. Choose the subscription, then choose Submit. To ensure you are not charged in the future, you can cancel your subscription through your device settings: 1. Open the Settings app on your iPhone. 2. Tap your name/Apple ID. 3. Tap Subscriptions. 4. Select Chillio: Life Planner and tap Cancel Subscription. We would love to investigate the connection and overlapping issues you experienced. Please write to us at info@coremove.tech so we can look into this for you. Chillio: Life Planner Team

Not helpful, misleading advertising

This app is not upfront about pricing and features. You sign up and immediately are bombarded with add on features. The interface is childlike and not customizable.

Garbage do not download

Nothing like the functionality advertised. Give me a refund.

Disappointed

I wanted to review past lessons and see no way to do that. I asked the Chi bot and it didn’t know either, almost as if it was not familiar with the app! It asked if I looked under settings, profile, etc. Nope, I can’t find it. The guided learning is useless if I have to manually take notes to refer to what I’ve learned. So last century. How do I get a refund?
Show more