App Trouble
Don’t do it
How do I get a refund for my annual membership?
Jo
🌟🌟
Payant
Scam site - class action to follow
Claim awesome
Waste of Time and Money
Scam
Scam
Run from this.
I would like a full refund!
Scam
DONT ASK FOR A REVIEW
scam
bad
Response from developer
Hi, Thank you for your feedback. The issue you encountered was caused by a bug, which has since been fixed. We apologize for the frustration this caused and appreciate you reporting it. If you'd like to request a full refund, please contact us at contact@heyokaapps.com and our team will be happy to assist you. Thank you for helping us improve the app.
Doesn’t work
I can’t swear on here or they will take down my review
Response from developer
Hi, Thank you for your feedback. The issue you encountered was caused by a bug, which has since been fixed. We apologize for the frustration this caused and appreciate you reporting it. If you'd like to request a full refund, please contact us at contact@heyokaapps.com and our team will be happy to assist you. Thank you for helping us improve the app.
Steal your money
Need proof and catch
refund this app is a scam
Since this was an annual charge, I am asking for a full refund as soon as possible. I would appreciate your help in resolving this issue and closing my subscription.
Response from developer
Hello please reach out to support and we are happy to address the concerns and offer full refund.
