Dam Haji (Checkers) User Reviews

Customer Experience

Positive experience27.8% of reviews
Neutral11.1% of reviews
Negative experience61.1% of reviews

~ Based on 18 written reviews from the US App Store.

Is Dam Haji (Checkers) Safe?

Not enough ratings yet to assess Dam Haji (Checkers).

Is Dam Haji (Checkers) Legit?

Dam Haji (Checkers) appears to be a legitimate app. AppsHunter Legitimacy Score for Dam Haji (Checkers) is 80/100.

Based on 80 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

Board 12x12

Minta buat board yg lebih besar sama dengan board perlawanan. Dan setting rule โ€˜xmakan rampasโ€™ dan haji terbang.

haji mcm sial

haji mende gitu ? satu step je ? repair weh game ko , jangan wat malu org malaysia , rule negara zimbabwe ke korng kutip ? cmonla org malaysia en , nanti dh ade update baru yg follow rule asal kami kasi 5 star

Baca review please

Game dah bagus tapi rula bagi betul la

Senang kau buat duit ea

greedy jump takde. Mandatory takde.. nama dam haji tapi ikut undang2 negara lain. Samdol.

Dam aji paling pelik buatan sendiri

Bakpo haji tak boleh makan. dah la gerak satu satu.

Haji

Patut kalau naik haji, boleh jalan merata, bukan satu step depan belakang tepi saja. Dan kalau pihak lasan x makan buah kita, patutnya fault dan dia hilang buah yg patut makan tu

Pundek

game mcm pundek! Scammer

Developer Jenih tak pronah main dam aji

Nyesei donload.. pancing suh mkn, eh bole pulak tak nk mkn.. dlm reality dam aji mlaysia.. mmg kne "choppp tak mkn".. tarik satu..

Makan

Bila makan dua, tak boleh mkn dua yg mana satu kita nak, dia auto kan makan dua yg mana.

Yang buat game xpernah main game

Xde fight langsung..boo

Tak best langsung

Same here will uninstall now hahaha

Worst

Jadah ape dah dapat haji tapi jalan setapak je mcm biase. Ni dam haji ke dam umrah? Bagi mkn xnk makan. Yg buat apps ni pernah main dam haji ke tak?

Player not needed

What the hell? I push the play button and it plays the game without any input from me. Fix your app and I'll reinstall it.

Boleh tahan

Pro:
- gameplay yang baik
- agak responsif
- menu yang kemas dan mudah difahami

Con:
- AI yang kurang mencabar
- boleh diteka pergerakan musuh
- mudah sangat menang
- haji boleh gerak setapak sahaja
- kalau tak makan tak kena tarik

Itu sahaja setakat ini. Keep up the good work๐Ÿ‘

Teruk juga

Bagi makan tapi xnak makan. Pening aku..

Teruk....

Kenapa bagi makan x makan.... Apsal haji kena jalan setapak je.... Konpius ahh...

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Tervvvaekkk Bro

ok

Boleh tahan jugak game ni