Board 12x12
Minta buat board yg lebih besar sama dengan board perlawanan. Dan setting rule โxmakan rampasโ dan haji terbang.
haji mcm sial
haji mende gitu ? satu step je ? repair weh game ko , jangan wat malu org malaysia , rule negara zimbabwe ke korng kutip ? cmonla org malaysia en , nanti dh ade update baru yg follow rule asal kami kasi 5 star
Baca review please
Game dah bagus tapi rula bagi betul la
Senang kau buat duit ea
greedy jump takde. Mandatory takde.. nama dam haji tapi ikut undang2 negara lain. Samdol.
Dam aji paling pelik buatan sendiri
Bakpo haji tak boleh makan. dah la gerak satu satu.
Haji
Patut kalau naik haji, boleh jalan merata, bukan satu step depan belakang tepi saja. Dan kalau pihak lasan x makan buah kita, patutnya fault dan dia hilang buah yg patut makan tu
Pundek
game mcm pundek! Scammer
Developer Jenih tak pronah main dam aji
Nyesei donload.. pancing suh mkn, eh bole pulak tak nk mkn.. dlm reality dam aji mlaysia.. mmg kne "choppp tak mkn".. tarik satu..
Makan
Bila makan dua, tak boleh mkn dua yg mana satu kita nak, dia auto kan makan dua yg mana.
Yang buat game xpernah main game
Xde fight langsung..boo
Tak best langsung
Same here will uninstall now hahaha
Worst
Jadah ape dah dapat haji tapi jalan setapak je mcm biase. Ni dam haji ke dam umrah? Bagi mkn xnk makan. Yg buat apps ni pernah main dam haji ke tak?
Player not needed
What the hell? I push the play button and it plays the game without any input from me. Fix your app and I'll reinstall it.
Boleh tahan
Pro:
- gameplay yang baik
- agak responsif
- menu yang kemas dan mudah difahami
Con:
- AI yang kurang mencabar
- boleh diteka pergerakan musuh
- mudah sangat menang
- haji boleh gerak setapak sahaja
- kalau tak makan tak kena tarik
Itu sahaja setakat ini. Keep up the good work๐
- gameplay yang baik
- agak responsif
- menu yang kemas dan mudah difahami
Con:
- AI yang kurang mencabar
- boleh diteka pergerakan musuh
- mudah sangat menang
- haji boleh gerak setapak sahaja
- kalau tak makan tak kena tarik
Itu sahaja setakat ini. Keep up the good work๐
Teruk juga
Bagi makan tapi xnak makan. Pening aku..
Teruk....
Kenapa bagi makan x makan.... Apsal haji kena jalan setapak je.... Konpius ahh...
๐๐๐
Tervvvaekkk Bro
ok
Boleh tahan jugak game ni
