Billed me even though I don't have a subscription!
Even though the FABU app shows I don't have a subscription, they just billed me! Still the app says I don't have a subscription. They make it impossible to find customer service!
Please REFUND MY MONEY ASAP!
Response from developer
We’re sorry you completed the trial, canceled, and deleted the app, only to see an unexpected charge afterward—especially when the app showed no active subscription. We also regret that it was difficult to find a way to reach our support team. Please contact us at support@fabu.care so we can review the charge and help resolve this as quickly as possible.
Such a great app!!👍👍
Response from developer
Thank you so much for your wonderful review! We’re truly happy to hear that FABU has given you so much content to explore and has helped you learn more about yourself already. It means a lot to know you’re enjoying the experience and finding real value in your journey with us.
Terrible customer service
Response from developer
We’re sorry to hear you weren’t aware of the subscription charge after canceling your trial before the deadline, and we understand how upsetting that must have been. We’d like to look into what happened and clarify the situation for you. Please contact our support team at support@fabu.care so we can review your account and assist you further. Thank you for bringing this to our attention!
Helpful
New
Deceptive!
Don’t look for your money back on their guarantee
Quick response time to my requests but their responses were all ‘copy-paste’ of same thing they said in prior email.
Apparently for the 30 day guarantee … you have to request refund before 30 days is up AND yet complete journal plus do the other 20 things everyday for the full 30 days … then maybe they will REVIEW your request to get money back. I told them to keep it.
Not impressed.
Response from developer
Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that FABU didn't meet your expectations. We understand your frustration regarding the refund process. Our team reviews each request individually according to the terms of our refund policy, and we always aim to handle every case as fairly as possible. Your feedback about the program experience and the clarity of our guarantee has been shared with our team. We truly appreciate your comments, as they help us improve both our product and the support experience. Thank you for giving FABU a try.
If ADHD requires seeking help, this app is for you.
Response from developer
Thank you so much for sharing your experience with FABU. Your thoughtful review truly means a lot to us. We're honored to hear that FABU has helped you build positive habits and supported you on your journey. Knowing that our prompts, affirmations, and overall experience have made a meaningful difference is incredibly rewarding for our team. Thank you for your kind words about our support team as well. We're grateful to have you as part of the FABU community, and we wish you all the best as you continue your journey. 💙
Charges you even though you cancelled the subscription MONTHS AGO!!
Billing Errors, App Glitches, and No Customer Service
UPDATE. Per Fabu’s response to this review, I emailed them on 6/3, followed up on 6/5, and again on 6/9. STILL NO RESPONSE FROM THE DEVELOPER’S SUPPORT. I used the email they provided which is the same one on the app.
My experience started with billing issues and was made worse by a complete lack of customer support. When I signed up, I was charged $9.99 for a one-week trial. While completing my profile, I was prompted to purchase a yearly membership for $79.99. I agreed because the app states that users can receive a full refund after a 30-day trial period if they actively use the app daily, including journaling.
I contacted support via the app to the email that the developer constantly refers bad reviews to, to clarify whether my membership term would include the week I had already paid for, but I never received a response. Then, after only one week, I was charged an additional $39.99 for a monthly membership while also having an active annual membership. I immediately contacted support again and received no response.
Unfortunately, the problems didn’t stop there. I reported multiple technical issues through the app, including:
* Repetitive affirmations and activities being shown repeatedly
* Quizzes repeating instead of advancing to new content
* Quizzes failing to load and prompting me to retake assessments that produced the same results
* Recommendations appearing in a language I don’t speak or understand
* A glitch that erased my streak count
Not a single support request has been answered.
Even if the technical and billing issues didn’t exist, I would still find the app disappointing. The content is extremely repetitive and lacks depth. Many of the educational sections are so basic that I was able to answer the quiz questions correctly without reading the material. I don’t need an app reminding me every day to press my palms together, stretch my fingers, turn my head with intention, or read nearly identical affirmations over and over again.
Between the duplicate charges, unresolved technical issues, and complete absence of customer support, this has been the most frustrating and overpriced app experience I’ve ever had.
Horrible
Fraud- Awful Customer Care
Response from developer
Hi Jiminy, we're very sorry to hear about your experience, and we want to address this directly. Being charged for a subscription you didn't sign up for — and then not being able to get help — is something we take extremely seriously. We never want any user to feel ignored or treated unfairly, and we completely understand why this feels unacceptable. Please contact us at support@fabu.care with the email address associated with your account. We will personally investigate the charges and, if confirmed, issue a full refund. Your case will be handled as a priority.
Newbie
Was working on my phone
I Wish I could Like it
Scam
Waste of money
Fees, FEES, no trial period - can’t unsubscribe without ** fees!
Once you get in and select what you want they present a fees screen from which you can only choose from a number of different high repeating fees BEFORE you can start the so called TRIAL period They have already taken TWO fees for US$28 from Ppal
I tried to access the unsubscribe option - went around in circles. no luck….
DO NOT SET UP THIS SCAM SITE.
a. Reaching out to PayPal to try and exit with a refund of trial fees.
Really disappointed 😱😱😱
Response from developer
Hi, we're really sorry to hear about your experience — this is absolutely not how things should go, and we understand why you're frustrated. Our trial is designed to be free before any charges occur, so if you were billed unexpectedly, something has clearly gone wrong and we want to make it right. Please reach out to us directly at support@fabu.care with your account details and we'll investigate the charges and help you get a resolution as quickly as possible. We take billing concerns very seriously 🧡
Self care?
Be careful
Response from developer
Thank you for sharing your experience — we're truly sorry to hear this caused you frustration. We'd love to look into this for you personally and make sure everything is resolved. Please reach out to us at support@fabu.care with the email address associated with your account, and our team will review your case and assist you as quickly as possible. We hope to have the chance to make this right ❤️
