Healthy Tracker Reviews: Is It Legit?

Customer Experience

Positive experience10.9% of reviews
Neutral2.2% of reviews
Negative experience87.0% of reviews

~ Based on 46 written reviews from the US App Store.

Is Healthy Tracker Safe?

Healthy Tracker - Live better appears mostly safe based on user ratings. AppsHunter Safety Score for Healthy Tracker is 80/100.

This assessment is based on 370 user ratings, with an App Store average of 4.0/5.

Safety Analysis

73.5% of ratings point to a safe experience
6.3% of ratings suggest some concerns
20.2% of ratings point to a risky experience

~ Based on 366 App Store ratings for Healthy Tracker.

Is Healthy Tracker Legit?

Healthy Tracker - Live better appears legitimate, with a few gaps. AppsHunter Legitimacy Score for Healthy Tracker is 78/100.

Based on 78 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

Doesn’t pay

I wanted to like this app. Tried out for several months and tried cashing out with 5 pending transactions. I just don’t understand why these people who create these apps aren’t honest enough to pay.

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

Rewards

When the app last updated, I lost all my accumulated earnings. That was like 300,000. Now it’s making me start over? That’s not right!

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

Bogus app. No payments, ever

I started with this app early in 2026. I cashed out 7 times in march and the app still shows all payments as pending. Pretty bogus if you ask me. I am deleting the app and telling everyone to avoid it.

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

Where’s the money?

How can you claim that you will have $100 immediately after downloading the game when you don’t even give out free dust bunnies?

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

Pos app

Used this app for well over six months to make five dollars. Waited three more months and never received payout. This app is a scam. There’s no possible way of making money. You burn up your phone quicker than you make a penny. You spend all day literally all day, watching ads to make a penny that you never make.
Show more

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

It’s not great

This app has not been increasing points. Good got some problem and I cannot even redeem my points of walking. It’s not great.

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

Scam total lies

Says I can with draw but when I click on it says I don’t have enough lives

Lies all lies

Lies it doesn’t record anything and I would walk way over 1000 steps at work it’s a scam

Lies and a non working app

The ads said that you earn $10 for every 1,000 steps. Reality is you earn $1 for every 100,000 steps. App worked the first hour. Since then the daily check in pops up and when you click on claim, a notice pops up
That video failed to load. Obviously you have to watch ads to even claim your points. But who knows because the screen freezes and that is all she wrote. Couldn’t delete the app fast enough.
Show more

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

Not what they say not worth the time

I use this app for over 45 days into two months and I collected something so I could get a gift card but it kept telling me I didn’t have enough points or enough time so I deleted it

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

Scam

Need fire to cashout but there’s no explanation on what fire exactly. For just a dollar Amazon cashout it’s not worth it. The fire was suppose to be steps then it shows backpacks fires that don’t makes sense so you can’t cashout.

Disappointed again

I was loving this app until I tried to cash out and now it’s saying I don’t have enough fire but have no idea how much you need. I have over 100,000. Just so disappointed with these walking apps.

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

Can’t cash out

Update: 3/13/26 after 41 days still can not withdraw even though I have enough.

I wanted to give this app a try. Got enough to withdraw five dollar Amazon but when it was time to withdraw, it keeps saying I don’t have enough fire. So I am not able to bypass it therefore cannot cash out.

Getting Amazon points

They say I can can Get amazon card when I try to get it not enough point and at this time it will take me more years to have just usd 5 and do not used it because it take to much time with there publicity and I do not have time for it, I did not know we should received 100usd well I did not received nothing
Show more

Don’t Do It

Healthy Plan
I downloaded the app a week ago and as we all know, they lied about the $100 just for downloading the app. Not something I expected from the start.
The amount of tokens you have to earn just to cash out is ridiculous!
And we won’t even get started on the crazy amount of ads you have to sit through just to get the tokens, so
I’m giving up the 7179 tokens I have accumulated so far.
Show more

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

First time user

This app freezes up and causes the loss of points.
First pay out is $5.00 which I haven’t reached due to not giving credit for videos, surveys, etc.
Stay posted for further reviews!

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

Terrible

No $100 that the advert said I’d get when signing up!!!!

No money

It didn’t give me any money and it glitches like crazy

Tracking

It isn’t tracking my steps from my watch. It seems to only be working when I have my phone on me. I’ve walked almost 8000 today and only tracked 973.

Response from developer

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience regarding your withdrawal issue. We understand your concern, and we want to assure you that we take this matter very seriously. Please rest assured that we are not trying to avoid our responsibilities. Withdrawals can sometimes be delayed due to system reviews or verification processes. To help us resolve this for you quickly, please contact our support team at business@chasinx.com with your User ID and transaction details. We will prioritize your case and investigate it immediately. We value your trust and hope to make this right. Thank you for your patience.

Scam

You stated in the add, $100 for downloading, NOT
Then you stated $10 for every 1,000 steps, so right now you owe me $130