Worse customer service
Response from developer
Hi Joe, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're very sad to hear that you were unsatisfied with our service. We would appreciate it if you share with us detailed feedback along with your order number to Support@hicart.com so we can work on solving the problem. Thank you!
Very bad service
Response from developer
Hi, we're very sorry to hear that you weren't satisfied with our service. As you may know, we are a marketplace and we deal with different sellers that deal with different delivery companies. Therefore, if you order different items from different merchants, your order will be delivered separately with separate delivery companies. As for the wrong item, we apologize for not being able to reply on Saturday since our customer service team only operates from Monday to Friday 8:30 AM to 4 PM. We are available on our Social Media platforms for important requests during the weekend. Kindly send us your contact information on our email: Support@hicart.com and our customer service team will assist you in finalizing the case to your satisfaction. Thank you
Worst experience ever
After 20 days they deliver to me the wrong order...
Not to mention that i called and send them msg many times and they are always late to reply and even they don't manage to find a way to solve the problem
Response from developer
Dear, we're very sorry to hear about the issue you faced while shopping with us. We would appreciate it if you can send us an email to support@hicart.com including your order number so that we can follow up on the matter. Thank you
Disappointed
Response from developer
Dear Mimi, thank you for your review. kindly share with us your phone number through an email to support@hicart.com to contact you and check the details with you. Thank you
Very convenient
Sms verification not working
Facebook info came wrong
Response from developer
Hello, thank you for this feedback! We are constantly working to improve our services. If you are still having any trouble, please call 04/549999 for assistance.
Bad User Experience for an e-commerce application
Response from developer
Hello, Thank you so much for this feedback. We are constantly working to improve our services. We will be sure to relay your complaints to the concerned teams. For further assistance please call 04/549999.
