Ms
Fraudsters
Cancelamento
Response from developer
Thank you for reaching out. You can cancel your subscription from the Subscriptions tab in your Appstore's setiings.
Scam/Fraud
Do not sign up for this
Subscription is hard to cancel
cannot cancel!
Scam
Scam!! DO NOT DOWNLOAD
Review
Do not use!
Do not download this app they will steal money from you.
Thieves
Response from developer
Hello! We're sorry for the experience you've had with our app. Please contact our support team at support@yourketo.diet so we can look further into your case.
Can’t seem to sign in on the app.
don’t waste your money!!!!!
After about 10mins I asked for a refund (I paid $55AUd) and they refused because I agreed to the ‘terms and conditions’ ….
Basically don’t let yourself be robbed.
It’s a SCAM!!!
SCAM! DO NOT BUY
8 months ago I CANCELLED my subscription through their link and I am STILL BEING CHARGED. I have been emailing back and forth for months only to have them tell me they sent a cancellation link 8months ago (duh!) and to click the link again! I had already gone through this process once but thought I’d do as they said and low and behold, I received an email saying I don’t have an account with them!
No effort to resolve or refund the additional $132 I have been charged since cancellation has been made at all. I’m furious, out of pocket and highly recommend you look elsewhere for a Keto app.
Awful don’t waste your money
Cancel subscription
APP não funciona!
Quero meu dinheiro de volta!!!
Response from developer
Hello! We're sorry for the hassle, but since the app was purchased through the iTunes Store, we aren't able to handle refunds/cancellation directly. The best way to get this sorted out is by reaching out to Apple Support, and they should be able to help you from there.
