My payment, what happened?
The game is fine, but since the 23rd of last month I made a withdrawal and they haven't paid me. I wrote to support and nothing.
Traducir
Traducir
TTorvoc1994
Don't Bother (continued)
This goes back March this year's review.
I have contacted game support. Never responded after finally telling me
"Dear player, thank you for contacting us.
We are sorry that this issue can not be resolved as you did not pass system verification. We apologize for the unpleasant game experience, thank you for your support.
I also plan Bingo arena. No issues.. Bingo arena No issues.
What didn't I do or why didn't I pass the verification. Others worked.
I read your terms. No email was used to start playing it had me save via phone number
I'm sending my 2nd email and still no
You asked me to reach out and support look at my message that was kind of an oxy
Now I’m stuck trying to play it again. I can’t get out of the game. It won’t save it because it’s got my phone number or memory. I don’t know what to do and I can’t get in to Support. response from in-game support
I have contacted game support. Never responded after finally telling me
"Dear player, thank you for contacting us.
We are sorry that this issue can not be resolved as you did not pass system verification. We apologize for the unpleasant game experience, thank you for your support.
I also plan Bingo arena. No issues.. Bingo arena No issues.
What didn't I do or why didn't I pass the verification. Others worked.
I read your terms. No email was used to start playing it had me save via phone number
I'm sending my 2nd email and still no
You asked me to reach out and support look at my message that was kind of an oxy
Now I’m stuck trying to play it again. I can’t get out of the game. It won’t save it because it’s got my phone number or memory. I don’t know what to do and I can’t get in to Support. response from in-game support
Show more
MMaxedouut
Game is lie when it come to withdrawal
This game needs for customer service had a deposit that I was told was successfully deposited but I received nothing they have robbed me I’ve reported to Apple about the app and have taken screen shops of the withdraw and today’s date
NNbkters
Perfect bingo
Nice concept, solid 🙏
AAsh74853
You really get paid
I love this game it is fun to play and like those other fake games this one actually pays .
Fforttonya





