Trop de bugs
Dis-honest
Opaque and unreliable
Response from developer
Hi Poppy, many thanks for sharing your feedback. Dis-loyalty isn’t your standard rewards programme, with no points and no tiers. Members get instant access to 20% off their first stay at any of our hotels, 10% off repeat stays and 50% off stays at newly opened hotels, 10% off food and drinks, a free barista-made drink every day, and access to exclusive promotions and partnerships - and our Members save an average of £290 on a single booking. So, there's great value to be found in the annual membership fee. If you’d like to discuss any of the membership benefits further or have feedback on the app, please feel free to get in touch with us at hello@dis-loyalty.com. Thanks!
Not worth it
Response from developer
Hi Tuz.Daniil, thanks for sharing your valuable feedback. Our rates are based on flexible rates, giving our Members maximum flexibility. While you may find lower rates elsewhere, these often require prepayment and can’t be cancelled or modified. The coffee is offered at over 200 participating venues, however it is certainly for sit-in only as our hotels are more than a stop. We completely understand that this may not suit everyone, but our Members save £290 on a single booking so it is a great deal! The 12-month commitment is what allows us to offer our Members ongoing benefits throughout the year, like 50% off newly opened hotels. We genuinely appreciate you sharing your perspective.
Feels like a scam
Get charged and only get a error “505 something went wrong” when trying to book.
Response from developer
Hi Fairrey, thank you for your review. We're sorry to hear that you were facing issues to complete your reservation and we recommend reaching out to the Membership Services team at hello@dis-loyalty.com for assistance. Regarding the discounts, our rates are based on flexible rates, giving our Members flexibility should their plans change unexpectedly. While you may find lower rates elsewhere, these often require prepayment and can’t be cancelled or modified. We completely understand that this may not suit everyone’s travel plans, but Dis-loyalty is about so much more! Nowhere else will give you up to 50% off stays, plus a free daily barista-made drink and other perks across our hotels and restaurants. And, on average, our Members save £290 on a single booking. We really appreciate your honest feedback.
Do not buy
Response from developer
Hi Mptch, thanks for your review. At Dis-loyalty, we work exclusively with flexible rates to give our Members flexibility if their plans change unexpectedly. While you may find cheaper rates elsewhere, these are often fully prepaid, non-cancellable and non-amendable. Transparency is very important to us, and we work hard to make it clear that Dis-loyalty is a 12-month membership commitment, whether you choose to pay monthly or upfront. We understand that this may not suit everyone, but it allows us to offer our Members ongoing benefits throughout the year, including a free barista-made drink every day and exclusive member rates like 50% off new hotels. We genuinely appreciate you sharing your feedback with us.
Buyer Beware
Response from developer
Hey amyjodesign! We're sorry to hear that you feel this way, as that's certainly not what we want for our members. We aim to be as transparent as possible about our membership T&Cs, including the 12-month minimum commitment, which is highlighted at several points during the sign-up process. We understand that this may not suit everyone, but this allows us to offer benefits such as a free daily barista-made drink and exclusive Member rates throughout the year. Thank you for sharing your feedback.
Scam
Response from developer
Hi AJNC994! We're sorry to hear that you didn't feel the membership delivered the value you were expecting. While many of our members save an average of £290 on one hotel stay or around £270 a year by enjoying a barista-made drink once a week, we understand that the membership may not suit everyone's travel habits. The 12-month minimum commitment, which is highlighted at several points during the sign-up process, allows us to offer benefits such as the free daily barista-made drink and exclusive Member rates throughout the year. We appreciate you taking the time to share your experience as your feedback helps us continue to improve.
Dis-honest
Horrible app
Response from developer
Hi Rachella1434, thank you for your review. We experienced some booking issues back in February and completely understand how frustrating this must have been. The issues were resolved promptly, but if you still need any assistance, please reach out to us at hello@dis-loyalty.com—we’re always happy to help. Thank you for your understanding.
Face if
Membership
More frustrating is the membership side. Cancelling is far harder than it should be. Even after my year ended and cancellation was confirmed, I was charged for a further 4 months. Getting those payments refunded has proven difficult and time consuming with constant chasing required.
Good idea in principle, execution needs some work.
Response from developer
Hi stavros89, thanks for your feedback. We’re sorry for the issues you experienced with your booking and the challenges with your membership cancellation and refund. We completely understand how frustrating this must have been. Please know that we take concerns like yours seriously and are reviewing our processes to make the experience smoother for all Members. Thanks for your understanding.
Membership Canceled?
Response from developer
Hi annaterk1, thanks for your review. We’re sorry you’re having trouble logging in and understand how frustrating this must be. Our Membership Services team is available at hello@dis-loyalty.com to help troubleshoot and get you back into the app as quickly as possible. We really appreciate your patience.
Great APP & Cost Savings
Response from developer
Hey TheKoen, thanks for your review. We’re thrilled to hear you’re making the most of your Dis-loyalty Membership, enjoying your free daily barista drinks and room discounts. It’s great that the app makes redeeming perks so easy! Thanks for being part of the Dis-loyalty community.
The best app
Don’t use this app!
I am dis loyal!
Response from developer
Hey Peripetetic2013, thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t match your expectations. We take feedback seriously and are always working to improve the Membership experience. If you’d like to discuss further, our Membership Services team is happy to help at hello@dis-loyalty.com.
App keeps crashing!
Response from developer
Hey sonicoomph, thanks for sharing your experience. We’re sorry to hear you experienced issues while using the app. Our team is continuously improving the app, with weekly updates to enhance performance, and we hope your experience has improved since. If you still need any assistance, our Membership Services team is always happy to help at hello@dis-loyalty.com.
Beaucoup de bugs
Response from developer
Hey Milyy, thanks for your review. We’re sorry to hear you experienced issues while using the app. Our team is continuously improving the app, with weekly updates to enhance performance, and we hope your experience has improved since. If you still need any assistance, our Membership Services team is always happy to help at hello@dis-loyalty.com.
