Irreführend
Response from developer
Hallo, es tut uns leid, dass Sie den Zahlungs- und Abonnementprozess als irreführend empfunden haben. Wir verstehen, dass es besonders enttäuschend ist, wenn die angezeigten Preise und der Zugriff auf Funktionen nicht Ihren Erwartungen entsprechen. Wenn Sie der Meinung sind, dass Ihnen ein anderer Betrag berechnet wurde als erwartet oder Sie die Abbuchung prüfen lassen möchten, kontaktieren Sie bitte unser Support-Team unter support@jobescape.me. Geben Sie dabei die mit Ihrem Konto verbundene E-Mail-Adresse und die Details der betreffenden Zahlung an. Wir prüfen den Vorgang gerne für Sie. Vielen Dank für Ihr Feedback – wir nehmen Ihre Hinweise zur Transparenz des Angebots und des Abonnementprozesses ernst. Viele Grüße Jobescape-Team
굿
Response from developer
안녕하세요! 좋은 평가 감사합니다! 😊 이제 막 시작하셨다니 앞으로의 학습이 더욱 기대됩니다. 처음부터 차근차근 따라가면서 AI에 대한 유용한 지식과 기술을 많이 얻으시길 바랍니다. 즐거운 학습 되세요! Jobescape 팀
AVALIAÇÃO
Response from developer
Olá, Rapha! Muito obrigado pela avaliação! 😊 Ficamos felizes em saber que você está gostando da experiência com o Jobescape. Esperamos que continue aproveitando o aprendizado e desenvolvendo novas habilidades! Atenciosamente, Equipe Jobescape
Misleading Checkout Process and Unwanted Charges
Feel fraud, and extremely disappointing. Request to refund but no response. I haven’t started to use the app but I can’t trust more.
Response from developer
Hi J.W.C.B, We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the additional package and the delay in receiving a response. We take feedback about the checkout process seriously, and we’d like to review the charge and your refund request directly. Please contact our support team at support@jobescape.me with the email address associated with your account and the payment details. Our team will review your case and assist you with the refund request. Best regards, Jobescape Team
Report of Potentially Misleading Billing Practices – Jobescape
I had a very disappointing experience with Jobescape.
On October 22, 2026, I initially paid $11.29. After that payment, I was presented with an additional offer and ended up being charged another $69.99.
The total amount charged to my card was $81.28.
I believe the checkout and upselling process was misleading. The additional payment was not presented clearly enough for me to understand that I was agreeing to another significant charge.
I feel that this payment process is unfair to customers, especially those who believe they are only making an initial purchase.
I am requesting a full refund and have serious concerns about the transparency of this app’s payment practices.
I urge Apple to investigate Jobescape’s purchasing and upselling process.
Potential customers should be extremely careful before entering their payment information.
Response from developer
Hi there, We’re sorry to hear about your experience and understand your concern regarding the additional $69.99 charge following your initial $11.29 payment. We take feedback about the clarity of our checkout and optional offers seriously. We’d like to review the specific transactions and your account so we can clarify what happened and assist with your refund request. Please contact our support team at support@jobescape.me with the email address associated with your account and the payment details. Our team will review the charges and help you further. Thank you for bringing this to our attention. We’ll also share your feedback about the checkout experience with the relevant team. Best regards, Jobescape Team









