Broken
BEWARE AND AVOID AT ALL COSTS!! THIS IS A SCAM. There are NO PHOTOS GIVEN FOR THE FREE TIER AND PAID TIER GIVES CRAPPY UNUSABLE ONES.
This app promised me my results in 2 hours or less. It’s been 3 months and I have received no update except to upgrade to the paid plan — which I know is baloney.
This app promised me my results in 2 hours or less. It’s been 3 months and I have received no update except to upgrade to the paid plan — which I know is baloney.
IIts4thecatlol
Response from developer
Hi, We're very sorry you had issues with the app. Please reach out to us at befakeapp@gmail.com so we can try to fix it!
Please fix
It doesn’t work anymore.
GG1A2V3
Response from developer
Hi, We're very sorry you had issues with the app. Please reach out to us at befakeapp@gmail.com so we can try to fix it!
Not generating
I’ve spent over 500 credits and never get any results. It almost seems like they stopped generating images at this point.
DDdoggge
Response from developer
Hi, We're very sorry you had issues with the app. Please reach out to us at befakeapp@gmail.com so we can try to fix it!
Waste of time
The free pictures were much better than the ones I spent credits on. Most look absolutely nothing like me.
SStellaoncolumns
If only they’d fix a few things…it’d be 5
Amazing quality! Easily would have to pay a lot more for similar quality by a human artist..
But then again.. some results produce 5 almost identical results.. a few might look nothing like you, but very rare
And rare also, some are so bad a human artist could not have done worse..
But a really creative tool
But then again.. some results produce 5 almost identical results.. a few might look nothing like you, but very rare
And rare also, some are so bad a human artist could not have done worse..
But a really creative tool
Show more
SSonnyDayt





