Screen Mirroring・TV Cast View Reviews: Is It Legit?

Customer Experience

Positive experience11.1% of reviews
Neutral0.5% of reviews
Negative experience88.4% of reviews

~ Based on 751 written reviews from the US App Store.

What users say about Screen Mirroring・TV Cast View

Is Screen Mirroring・TV Cast View Safe?

Screen Mirroring・TV Cast View appears safe based on user ratings. AppsHunter Safety Score for Screen Mirroring・TV Cast View is 86/100.

This assessment is based on 13,373 user ratings, with an App Store average of 4.3/5.

Safety Analysis

81.8% of ratings point to a safe experience
3.3% of ratings suggest some concerns
15.0% of ratings point to a risky experience

~ Based on 13,373 App Store ratings for Screen Mirroring・TV Cast View.

Is Screen Mirroring・TV Cast View Legit?

Screen Mirroring・TV Cast View appears to be a legitimate app. AppsHunter Legitimacy Score for Screen Mirroring・TV Cast View is 95/100.

Based on 95 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

환불요청 부탁드립니다

티비가 연결이
안되네여

Does not stream videos from iPhoto

The app connects to TV, but unable to stream the videos from iPhone

Fraudulent-beware

Does not mirror- records everything

Une arnaque

Tout est payant est ultra cher une grosse arnaque

Response from developer

Bonjour, Nous vous remercions pour votre retour. Nous regrettons sincèrement que les tarifs de nos abonnements ne vous conviennent pas et nous souhaitons clarifier le fonctionnement de notre application. Notre application propose des fonctionnalités gratuites ainsi qu'une période d'essai gratuit pour permettre aux utilisateurs de tester la duplication d'écran avant tout engagement. Toutes nos offres tarifaires et conditions d'abonnement sont clairement affichées à l'écran. Aucun paiement n'est débité sans votre autorisation explicite via votre compte Apple (par Face ID, Touch ID ou mot de passe). Si vous avez souscrit un abonnement par erreur ou si vous ne souhaitez plus utiliser l'application, vous pouvez demander un remboursement directement auprès d'Apple, car les développeurs n'ont pas accès à vos données bancaires personnelles : Rendez-vous sur le site reportaproblem.apple.com Connectez-vous avec votre identifiant Apple ID Sélectionnez « Signaler un problème » pour cette transaction afin de soumettre votre demande de remboursement Si vous avez des questions ou si vous souhaitez obtenir de l'aide pour configurer l'application, nous restons à votre disposition. Best regards, Contact TVSmart Support Team

REEMBOLSO

NÃO CONSIGO O MEU REEMBOLSO, AQUI NO APP DA APPLE FALA QUE ESTÁ CANCELADO E FOI REEMBOLSADO MAS A COBRANÇA CONTINUA NO MEU CARTÃO!

Response from developer

Olá! Lamentamos pelo inconveniente. Como as transações financeiras na App Store são processadas diretamente pela própria Apple, nós, como desenvolvedores, não temos acesso ao sistema de cobrança ou estorno do seu cartão. Se o status no app da Apple já consta como "Reembolsado", significa que a Apple já aprovou e enviou o dinheiro de volta. No entanto, o prazo para o valor constar como crédito na sua fatura depende do seu banco (às vezes pode levar de 1 a 2 ciclos de fatura). Recomendamos que você entre em contato diretamente com o Suporte da Apple ou com o banco emissor do seu cartão para verificar o status desse estorno. Agradecemos a sua paciência e compreensão!

wasted my money on this…

I demand a refund. this is nothing but a waste of money.
cant even rotate the screen on TV, and “HD” doesnt feel HD

Response from developer

Hello, Thank you for reaching out to us. Regarding your refund request, since all transactions are managed securely by Apple, we are unable to process refunds directly. However, you can easily request a refund from Apple by following these steps: Go to Apple’s Report a Problem page. Sign in with the Apple ID used for the purchase. Under "What can we help you with?", select "Request a refund". Choose the reason for your refund and click Next. Select our app from your purchase list and submit. Apple typically reviews requests within 48 hours and will notify you of their decision via email. We sincerely apologize for any inconvenience caused. If you have any other questions or need further assistance, please feel free to contact us. Best regards, TVSmart Support Team

Nichts funktioniert

Nichts funktioniert, ohne das man 8€ pro Woche zahlt! Pure abzocke!

Response from developer

Vielen Dank für Ihr ehrliches Feedback. Es tut uns leid zu hören, dass Sie mit dem aktuellen Preismodell unzufrieden sind. Wir möchten Ihnen versichern, dass es sich hierbei keineswegs um Abzocke handelt. Die Entwicklung, regelmäßige Updates und die Bereitstellung stabiler Server für eine flüssige Bildschirmspiegelung erfordern kontinuierliche Ressourcen. Um allen Nutzern die Möglichkeit zu geben, die App vorab zu testen, bieten wir in der Regel eine kostenlose Testphase an. Wenn Sie das Abonnement nicht weiter nutzen möchten, können Sie es jederzeit ganz unkompliziert in den Einstellungen Ihres Kontos (z. B. in den App Store-Einstellungen unter Ihrem Profil > Abonnements) kündigen. Sollten Sie technische Probleme haben oder Fragen zu den Funktionen der kostenlosen Version bestehen, steht Ihnen unser Support-Team jederzeit gerne zur Verfügung!

Paralı

Paralı indirmeyin

Заставили поставить 5 звезд, сняли деньги за подписку, и не чего не работает, и деньги не возвращают

Заставили поставить 5 звезд, сняли деньги за подписку, и не чего не работает, и деньги не возвращают

Response from developer

Здравствуйте! Нам очень жаль, что вы столкнулись с такой ситуацией, и мы приносим искренние извинения за возникшие неудобства. Мы хотим заверить вас, что наше приложение не списывает средства без согласия пользователя, а все транзакции и подписки проходят строго через систему безопасности Apple. К сожалению, как разработчики, мы технически не имеем доступа к вашим платежным данным и не можем самостоятельно оформить возврат средств со своей стороны. Вы можете легко вернуть деньги напрямую через поддержку Apple. Для этого: Перейдите на сайт reportaproblem.apple.com. Войдите под своим Apple ID. Выберите пункт «Запросить возврат средств» и укажите причину (например, приложение не работает). Выберите покупку из списка и отправьте запрос. Apple обычно рассматривает такие обращения в течение 48 часов. Также, пожалуйста, убедитесь, что вы отменили подписку в настройках вашего iPhone (Настройки -> Ваше имя -> Подписки), чтобы предотвратить дальнейшие автоматические списания. Мы постоянно работаем над улучшением приложения. Если вы готовы дать нам еще один шанс или хотите помочь нам разобраться, почему приложение не заработало на вашем устройстве, пожалуйста, свяжитесь с нашей службой поддержки напрямую через настройки приложения или ответом на это письмо. С уважением,

Why would I pay for this?

Why would I pay for an app that requires a monthly payment to stream on an app that I already pay for? I can see why you would pay but, not worth it I’ll just buy a new tv thanks

Response from developer

Dear Customer, Thank you for reaching out and sharing your honest feedback. I completely understand your perspective, and it makes total sense why a recurring subscription feels frustrating—especially when you are already paying for the streaming services you want to watch. To provide a bit of background, the monthly fee exists because streaming platforms frequently update their security protocols and content protection. Keeping a mirroring app compatible, lag-free, and updated requires constant developer maintenance behind the scenes. However, we entirely respect your point of view. Upgrading to a new smart TV with built-in casting features (like Apple AirPlay or Chromecast) is a fantastic permanent solution. It cuts out the middleman completely and gives you the exact seamless experience you are looking for without any extra app fees. If you haven't already done so, please make sure to cancel the subscription through your iPhone Settings > [Your Name] > Subscriptions so you face no further charges. You can also claim a full refund for the initial charge by visiting reportaproblem.apple.com. Thank you again for your time and feedback, and we wish you the best with your new TV setup! Best regards, TVSmart Support Team

erreur de frappe

en essayant de comprendre et tester si l’application allait faire le partage d’écran dont j’avais besoin (car la copie d’écran de mon téléphone ne fonctionnait pas!) j’ai fait une erreur de frappe et j’ai eu à payer pour une application qui ne me correspond pas - je n’ai pas pu l’annuler - serait-il possible de m’aider à le faire? merci
Show more

No pagues por esto

Pregúntale a gemini o chat gpt como conectar tu iphone a la tele y lo hara de forma gratuita.

Full scam

Kesinlikle çalışmıyor

Bağlanmıyor aldatıcı uygulama çöpe gitti para

Estafa

Esto es una estafa, cobran y no sirve para transmitir pantalla. Es un borro

Verbindung nur für Sekunden trotz Jahresabo

Ich habe das Jahresabo gekauft. Leider enden die Filme schon nach wenigen Sekunden?

Response from developer

Hallo, vielen Dank für Ihr Feedback und das Vertrauen in unser Jahresabo! Es tut uns leid, dass die Wiedergabe nach wenigen Sekunden abbricht. Das sollte natürlich nicht passieren. Dieses Problem deutet meist auf eine Instabilität im WLAN-Netzwerk hin. Bitte versuchen Sie folgende Schritte, um die Verbindung zu stabilisieren: WLAN-Frequenz: Wenn möglich, verbinden Sie sowohl Ihr iPhone als auch Ihren TV mit einem 5GHz WLAN-Netzwerk statt 2,4GHz. Dies bietet eine deutlich höhere Bandbreite für Video-Streaming. Router-Neustart: Starten Sie Ihren WLAN-Router und Ihren Fernseher kurz neu, um den Cache zu leeren. VPN & Hintergrund-Apps: Stellen Sie sicher, dass VPN deaktiviert ist und keine anderen datenintensiven Apps (wie Downloads) im Hintergrund laufen. Zellulare Daten: Schalten Sie die mobilen Daten am Handy während der Nutzung aus, um sicherzugehen, dass das Handy stabil im WLAN bleibt. Falls das Problem weiterhin besteht, senden Sie uns bitte eine kurze Nachricht an contact.tvsmart@gmail.com. Wir möchten sicherstellen, dass Sie Ihr Abo uneingeschränkt nutzen können! Mit freundlichen Grüßen, Ihr TVSmart Support-Team

Übergriffe Geldabzocke

Da verdient sich das Hotel sicherlich ne goldene Nase dran, schon keinen richtigen Smart tv hinstellen sondern so eine bodenlose Frechheit abliefern. 20 Euro damit man ein Video abspielen kann? Lächerlich, Hauptsache noch alle meine Daten abgreifen, wenn euer Hotel euch vorschlägt diese App zu nutzen, sofort mindestens ein Stern weniger geben.
Show more

Response from developer

Hallo, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir bedauern sehr, dass Sie mit der Preisgestaltung und der Erfahrung im Hotel unzufrieden sind. Wir möchten kurz auf Ihre Bedenken eingehen: Kosten & Testphase: Wir bieten eine kostenlose Testphase an, damit jeder Nutzer die App ausgiebig prüfen kann, bevor Kosten entstehen. Die Gebühr ermöglicht es uns, die App ständig an neue TV-Modelle und iOS-Updates anzupassen. Datenschutz: Ihre Privatsphäre ist uns sehr wichtig. Wir greifen keine persönlichen Daten ab; die App benötigt lediglich Zugriff auf Ihr lokales Netzwerk, um die technische Verbindung zwischen Ihrem Handy und dem Fernseher herzustellen. Kompatibilität: Da Hotels oft unterschiedliche TV-Systeme nutzen, ist unsere App darauf ausgelegt, auch mit älteren Modellen eine stabile Spiegelung zu ermöglichen, was ein Standard-Smart-TV oft nicht leisten kann. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns unter contact.tvsmart@gmail.com kontaktieren, falls Sie technische Probleme hatten. Wir helfen Ihnen gerne weiter. Mit freundlichen Grüßen, Ihr TVSmart Support-Team

Charged immediately but app didn’t work

App didn’t work on our application and subscription was cancelled and app removed within 10 minutes. Still charged us for the full year. Would like a refund please.

Response from developer

Hello, We are very sorry to hear that the app did not work as expected and for the frustration caused by the annual charge. Because Apple manages all App Store transactions and privacy, developers do not have the technical ability to issue refunds directly. However, since you cancelled and removed the app immediately, you are eligible for a refund through Apple's automated system. To claim your refund: Go to reportaproblem.apple.com. Sign in with your Apple ID. Select "Request a refund" and choose "My purchase doesn't work as expected" as the reason. We would appreciate the chance to investigate why the app failed on your device. If you're open to it, please contact us at Contact TVSmart Support Team with your device model so we can look into this for you.

It’s not worth it

It’s expensive for no reason you have to pay from the start . Which is useless for such basic services

Perdida de tiempo

Todo es pago no deja hacer nada

Te cobra desde el inicio y no funciona

Primero hay que pagar una cantidad absurda y te cobran sin preguntar además de eso no funciona. Así que básicamente pierdes tu dinero. Es una estafa. Muy mala aplicación.