Rather Poor
Poor input and poor communication
Careem is much easier, faster and more helpful.
Response from developer
Hello Maher, Do you work with Careem? Anyway, sorry for replying on your review after 3 years but we just got a free time for it.
Not working
All unprofessional drivers
Response from developer
Dear Darrel, we apologize for the inconvenience caused on that day but the weather was super bad due to the rain and it was peak hours when you ordered your ride. We have spoken to the driver and he confirmed that he was trying to escape traffic in order to reach to you twice but you cancelled the rides. And regarding the payment, we do not charge before the ride. We just put the amount on hold until the ride is completed, or else the amount was refunded directly to you twice as you have cancelled. Looking forward to see you riding again with XXRIDE.
Best App Ever
Failure
Slow app, terrible
5 stars for this one
Poor Customer Service
DONT USE THIS APP
Scam (Hidden charges)
Good only for luxurious people
Destroy careem and uber
I guess the negative rates are careem and uber employees😅😂😂
😔
App reviews
Booking was cancelled by the driver and it deducted to my account
Tried 3-times, they don’t have any drivers
I’ve tried this service 3-times. And each time the drivers didn’t respond.
There’s no option to reach out to customer service.
