Hardware and Software disconnect
Response from developer
Hello, We need more details to understand what caused the issue. Please contact our tech support at 1.888.425.6739, Mon - Fri: 10:00 am - 9:00 pm EST, for assistance.
Bad playback on iPhone
Response from developer
We are sorry to hear about the issue you are experiencing. We are not familiar with the green dots issue, it could be perhaps caused by camera or cable. Please contact our tech support at 1.888.425.6739, Mon - Fri: 10:00 am - 9:00 pm EST, for assistance.
Terrible
Developers should get fired
Lorex needs to stop giving customers copy and paste responses and actually fix the app. Hire better developers, release a stable update.
Classic App is better
Not good at all!
can’t download
Response from developer
Hello Lessayeur, Please contact our tech support at 1.888.425.6739, Mon - Fri: 10:00 am - 9:00 pm EST, for assistance with the download issue.
The new updates 1.3.0 ruined multiple camera
Painfully Slow to load
Terrible app
5 stars
Response from developer
Thank you for your positive feedback!
Worst App Ever
Response from developer
Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience you may have experienced with the app. Our team is constantly working to improve the functionality and user experience of our products. We appreciate your patience and understanding.
Doesn’t wrk consistently
Password keep expiring with a second
Response from developer
Thank you for your feedback. Please make sure you are inputting the correct code, latest that was sent to you. If you have any questions or concerns, do not hesitate to reach out to our tech support at 1.888.425.6739 for assistance. Thank you, Lorex Customer Experience Team
Lorex connect is awful
Response from developer
We apologize for any inconvenience you may have experienced with our new app. Our team is constantly working to improve its performance and we appreciate your feedback. We will continue to make updates and improvements to provide a better user experience. Thank you for choosing Lorex.
Don’t work with mesh router
Had to return
Response from developer
We apologize for any inconvenience you experienced with our app not working with your specific router. Our team is continuously working to improve compatibility with different routers and we appreciate your feedback. Thank you for giving our system a try.
Not what I wanted at all.
Response from developer
Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience you have experienced with the app's loading speed. We will take your comments into consideration as we continue to improve our app for our customers' satisfaction. Thank you for choosing Lorex.
App login keeps timing out
Response from developer
Hello KavyMac, We apologize for any inconvenience you have experienced with the app. Please contact our tech support at 1.888.425.6739, Mon - Fri: 10:00 am - 9:00 pm EST, for assistance.
Lorex Connect App – 2K Lorex Lightbulb 360 Camera
Response from developer
Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience you have experienced with our app. Our team is constantly working to improve and address any issues that may arise. We appreciate your patience and understanding.
Garbage compared to other lorex apps
Response from developer
We apologize for the inconvenience you have experienced with our app. We are constantly working to improve its performance and will take your feedback into consideration. If you continue to have issues, please reach out to our customer support team for assistance. Thank you for your feedback.
