Terrible APP
Response from developer
Sorry to hear you had trouble with the app. We offer telephone, text and email support. 303-408-7732 or support@jzmobile.com. If you would prefer a refund go to your receipt and "Report a Problem". Thanks, Eric
The only Plumbing specific App. Couldn’t live without it!
Hidden expenses
Response from developer
Hello Drainguru, Sorry to hear you were unhappy with your purchase. As with most purchases that are two way to handle your issues: 1. Contact the vendor 2. Request a refund. Our phone is 303-408-7732, email is support@jzmobile.com. To get refund simply go to your receipt and Tap "Report a Problem". The AppStore description is very clear about what is included and what requires an InApp Purchase. Estimates does cost an additional $2 after the trial period which allows you to enter seven estimates. If you don't feel the app is worth the $7.99 then it's quite easy to get a refund.
Complete App with Great Support
Dont waste your money
Response from developer
Sorry you were unhappy with your decision to purchase our App. As required by Apple we go to a great deal of effort to show you what the app looks like, explain the features, and what is included and what requires InApp Purchases. All of this information is shown in the AppStore including: 1.) Seventeen (17) actual of screenshots of main app views including invoice entry. 2.) A 3,500 character description of what the app does and what is included a what is optional. 3.) Details and pricing of the InApp Purchases. If You had reviewed this information You would have seen that "someone from the 90s made the app". (whatever that means). You would have also seen that there were InApp Purchases needed for some optional functions. The only InApp that may have been necessary for you is Estimates for $3.99. which would have brought your total one-time cost to around $12. "Very glitchy" is not really something that we can troubleshoot..it's kind of like telling your mechanic your truck is "acting funny." Our apps are throughly tested by our internal testers and also reviewed and approved by Apple prior to release. It is certainly possible for a new user to start tapping buttons without reviewing the help or tutorials and not getting the best results... The App contains a Support Request function you can ask for help or a refund. You can also send text messages or call on the phone for help 303-408-7732. Not sure why you didn't reach out to us? If for some reason you cannot obtain a refund from Apple we would be happy to mail a refund to your address. (Apple maintains the credit card info). We sincerely hope you find the right app for your business. Eric, AppSupport Director.









