Misleading Offers, Disappointing Experience
It’s not about the pouch itself, but the misleading marketing and the disappointment it caused. Hypen seriously needs to improve its marketing communication and customer support. Please be careful when purchasing based on their promotional offers!
Response from developer
We regret the disappointment caused by this experience. However, all the terms and conditions related to the offer are mentioned on our website. We understand your concern and appreciate you sharing your feedback, as it helps us improve our communication and customer support. For any further assistance, please contact us at care@letshyphen.com or WhatsApp us at +91 9004082257. Our team will be happy to assist you.
Fraud
Response from developer
We’re really sorry for the experience you’ve had. We completely understand how concerning it is to see the amount debited twice while the order is not reflecting in your order history. We hope your concern has now been resolved and that you have received the necessary assistance. For any further concerns, please feel free to reach out to us at care@letshyphen.com or WhatsApp us at +91 90040 82257. We’ll be happy to assist you.
App UI is really smooth & navigation is perfect
Response from developer
Thank you so much for taking the time to share this! ❤️ It means a lot to us, especially knowing that you don’t usually post reviews. We’re so happy to hear that Hyphen has become a part of your skincare routine and that you’re enjoying the products, app experience, and offers. ✨ Your “use it to believe it” truly made our day! 😄 Here’s to happy, hydrated and healthy-looking skin!
Honest review
It honestly feels like they only care about taking customers’ money and disappearing afterwards. I contacted support multiple times and got treated like my issue didn’t matter at all. Completely unprofessional and irresponsible company.
Please think twice before ordering from them unless you want your money stuck and your messages ignored for days. Worst experience ever. Never ordering again.
Response from developer
We’re truly sorry for the experience you had with us and completely understand how frustrating it must have been to face difficulties with your order and refund. We hope your concern has been resolved now and that the refund issue has also been successfully addressed. We genuinely value your feedback and regret the inconvenience caused. Please know that you can always reach out to our support team for any assistance. Our team is always here to help and ensure your concerns are addressed. Support: care@letshyphen.com WhatsApp: +91-9004082257
Very bad experience i faced with you Guy’s
Response from developer
We’re sorry for the inconvenience and understand how concerning it must be to wait for an update regarding your refund. We’d like to inform you that we currently do not have an exchange policy once an order has been placed. However, since the order was placed for an incorrect product, you were advised to refuse the delivery. Once the order is returned and cancelled in our system, the refund is initiated accordingly. We hope your concern and refund query have been resolved by now. If you’re still facing any difficulty or need further assistance, please feel free to reach out to us through the below channels. Our team will be happy to help you. Support: care@letshyphen.com WhatsApp: +91-9004082257
Serum and toner
And I have ordered again.
Response from developer
Thank you for making our day brighter with this lovely feedback! 🥰 We’re so glad you’re enjoying our products!
Love this brand!
Response from developer
This review honestly made our day! 🥹❤️ Knowing that Hyphen helped you build a consistent skincare routine and made you feel confident enough to explore more products means so much to us. ✨ We’re so happy you’re loving your cleanser, moisturizer, serum and sunscreen! And hearing that your skin feels healthy, plump and vibrant with regular use is the sweetest feedback. 🫶🏻 Thank you for trusting Hyphen with your skincare journey and for counting on us as you explore our newer categories. We hope you continue loving everything you try! 💗✨
Awesome
One of the standout aspects of Hyphen products is their sleek and contemporary design. Whether it’s their packaging or the product itself, everything feels thoughtfully curated and visually pleasing. The brand clearly understands how to appeal to a younger, style-conscious audience.
Response from developer
This is such a lovely way to describe Hyphen! 🥹🤍 We’re so happy you noticed the little details we put into our products, from the design and packaging to making them easy to use every day. ✨ Thank you for appreciating our minimal, modern vibe and for taking the time to share such thoughtful feedback. It truly means a lot to us! 🫶🏻💗
One of the best skincare brands in India!
Response from developer
This review is honestly such a treat to read! 🥹🤍 We’re so happy you’ve noticed our efforts to listen, learn and keep improving. Knowing that you love both our products and our branding makes us smile big! ✨ And those skincare-meets-makeup ideas… 👀💕 We’re definitely taking notes! Thank you for sharing your wishlist and for cheering Team Hyphen on. Here’s to more exciting launches ahead! 🫶🏻✨
Amazing experience with Hyphen !
Response from developer
This is such a lovely review! 🥹🤍 We’re so happy to know that Hyphen exceeded your expectations and that you enjoyed both our products and overall experience. ✨ Thank you for appreciating the little details we put into everything we do and for recommending us! We can’t wait to be a part of more of your skincare journey. Here’s to many more Hyphen favourites! 🫶🏻💗
There is no option for order cancellation
Response from developer
We’re really sorry for the inconvenience you’ve faced with the app and our support experience. We understand how frustrating it can be when you need to cancel an order or update your delivery address. Currently, we do not have a direct cancellation or address-change option available on the app or website. However, you can always reach out to our support team for assistance, and we’ll be happy to help you with your concern. Support: care@letshyphen.com WhatsApp: +91-9004082257 We value your feedback and hope to provide you with a smoother experience moving forward.
About products
App review
Very good
Response from developer
Thank you so much for being a part of the Hyphen family for almost six months! 🥹🤍 We’re so happy to know that our products have worked well for you and that you’ve seen great results. And hearing that our Lip Moisturiser is your favourite and works like magic truly made our day! ✨ Thank you for sharing your experience and for all the love. Here’s to many more happy skincare moments with Hyphen! 🫶🏻
Took sensitive data
Amazing results
Payment and order history doesn’t work
Fed up..
I placed an order on February 2nd and I still haven't received my order as of today, February 16th. Why haven't I received my courier yet?
Just made a call and was told that the PINCODE had been changed and I still haven't received my courier.
If the service remains like this, how can anyone buy your product?
Despite sending you so many emails, I haven't received any response yet.
I neither received the product nor my money.
