Super easy to use
Loved using the app. Great for a small business with a super easy product flow
USER FRIEND, AWESOME
FIVE STAR 🌟🌟🌟🌟🌟Absolutely I will recommend IT.
Invoice maker
It use to be simple to just create an invoice and send it off. The app updated and now everything is way different, too big of a update at one time. I tried contacting support three times since using this APP, I guess it’s over seas because it’s through a text only and the answers they give are very basic “when they respond”. For the price they charge you have much better options in the App Store.
Show more
Great app
My only problem is that the website functionality and the app functionality have never been consistent - interfaces and features between the 2 of them are difficult which makes it frustrating to use at times (most notably when charging in different currencies).
Response from developer
Hi there, thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re sorry to hear about your experience and would appreciate the opportunity to look into this further. Please reach out to us at support@bookipi.com with your account details and a brief description of the issue you encountered. Our team will be happy to investigate and assist you. We appreciate your patience and look forward to helping you!
Confusing Mixed Invoices!
The new version or update mixes the unpaid and paid invoices it makes everything confusing I will cancel my subscription and ya’ll should too! unless it gets fixed like it used to.













