Kangaride User Reviews

Kangaride
Kangaride
Covoiturage AmigoExpress Inc.

Customer Experience

Positive experience48.3% of reviews
Neutral5.1% of reviews
Negative experience46.6% of reviews

~ Based on 118 written reviews from the US App Store.

What users say about Kangaride

Is Kangaride Safe?

Kangaride appears safe based on user ratings. AppsHunter Safety Score for Kangaride is 90/100.

This assessment is based on 108 user ratings, with an App Store average of 4.7/5.

Safety Analysis

92.6% of ratings point to a safe experience
1.9% of ratings suggest some concerns
5.6% of ratings point to a risky experience

~ Based on 108 App Store ratings for Kangaride.

Is Kangaride Legit?

Kangaride appears to be a legitimate app. AppsHunter Legitimacy Score for Kangaride is 88/100.

Based on 88 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

Weird Company

If you don’t want to degrade your IQ don’t call this company as a driver, because you’ll hear weird policies from rude agents with uneasy accents. Giving feedback for this and that reason their platform is getting behind the other popular platform made the supervisor on phone mad angry. Miserables…

Response from developer

Hello, we'd like to get more information about the policies you find "weird". Feel free to call us to discuss this further but please note that our customer service agents are francophone and are happy to provide service in English as long as they are treated respectfully.

Bad

Very high reservation fee for each trip!!

Response from developer

Hello, the reservation fee allows us to be the only ridesharing company to provide direct phone customer service every day of the year. If you plan on travelling often, you can purchase booking credits in a package a save on the price of individual booking credits.

Excellent service

Application pratique et fiable pour les longs trajets. Réservation simple et expérience agréable. Je recommande Kangaride !

Response from developer

Bonjour Abdou, merci d'avoir pris le temps de nous évaluer!

Horrible customer service

First ride ever and was left stranded by the driver at the wrong location to then get cancelled on same day for the 2nd ride. No refund was issued. Avoid !

Response from developer

Hello, we're sorry you had these issues with your first bookings with us. We need to be informed of the no show or the cancellation to issue a refund, so please contact our customer service at 1-855-526-4274. An agent will be able to follow up with the drivers and move forward with your refund.

Very bad customer service

No one pick up the calls and they don’t call back. The driver asked us to cancel the booking because he wasn’t able to make it and since then no one is able to give me the refund Orr even talk to me. It’s not the 1st time I have a bad experience with this app.

Response from developer

Hello, we're sorry you're having trouble reaching us. We suggest you try calling again at 1-855-526-4274, we're available every day from 9 AM to 8 PM (6 PM on Saturdays). You can also reply to your confirmation email or fill the evaluation for your ride in your account to inform us of the situation and your fees will be refunded. We also have a chat option directly in the app :)

Facile à utiliser

Fonctionne très bien

Response from developer

Merci pour l'évaluation :)

Un moyen facile de voyager

Si tu ne veux pas conduire et que tu veux arriver en toute sécurité et économiser en argent , prend Amigoexpress

Response from developer

Merci d'avoir pris le temps de nous évaluer, nous sommes ravis que vous appréciez notre plateforme!

Bonne app

Bonne application claire, simple et facile d’utilisation. L’option de « sauvegarder » des trajets, ou de mettre une alarme bonifierait l’expérience davantage !

Response from developer

Bonjour Didier, merci d'avoir pris le temps de nous évaluer! Vous pouvez enregistrer une recherche et programmer une notification avec l'icône de cloche en haut à droite des résultats de recherche. N'hésitez pas à nous contacter s'il y a quoi que ce soit :)

Marc

Practical

Response from developer

Thank you for the review!

Pire application pour covoiturage, baddest app for ride

J’avais plusieurs mauvais expériences avec les covoiturage avec amigo express tandis que j’étais presque raté ma vie, I had the dangerous experience with amigo express near to death and no one answered me when I asked client service

Facile!

C’est simple, à chaque fois j’ai eu affaires à des gens courtois. Le parcours prend une allure de rencontres. L’application est simple. Et la possibilité de noter le conducteur et les autres passagers c’est une bonne choses.

Response from developer

Bonjour Maele, merci pour le beau commentaire :)

Extorting money from people

I don’t understand how a platform this big will charge money from a driver because they didn’t make a trip. You charge a booking fee and if the driver doesn’t make the trip you charge the driver $8…
Imagine charging $8 from 10000 trip cancellation a day or a week!??
You all need to review and revise your booking and cancelation policy. Or better Still copy that of Poparide.

I’m unhappy with the Company and service.
Show more

Response from developer

Hello, we're sorry you don't understand our cancellation policy. We only charge a penalty fee for cancellations within 24 hours of the ride, in order to prevent late cancellations and maintain the reliability of our service. Our passengers rely on rides for their trips and late cancellations can be very problematic, this kind of policy is why passengers have trusted us for now 20 years.

Best Carpooling App

Best and both passenger and driver friendly

Response from developer

Thank you for the review!

Excellent

Impressionnant cette application.

Response from developer

Merci d'avoir pris le temps de nous évaluer!

Tres bon

Très bonne application, facile à utiliser et pratique pour réserver un trajet.

Ali

Covoiturage sécuritaire

Response from developer

Merci d'avoir pris le temps de nous évaluer!

Tres bon

Très bonne application, facile à utiliser et pratique pour réserver un trajet.

Merci

Merci de faire partie de ma vie depuis le tout début vos services sont essentiels à notre bien-être

Response from developer

Merci pour l'évaluation, nous sommes ravis de pouvoir vous aider dans vos déplacements :)

Communication nulle

Communication nulle

Response from developer

Bonjour, n'hésitez pas à nous appeler au 1-877-264-4697 ou nous écrire au info@amigoexpress.com afin de nous fournir plus de détails :)

Driver

Drives is so smooth and reliable

Response from developer

Thank you for the review!