KURE Reviews: Is It Legit?

Customer Experience

Positive experience15.6% of reviews
Neutral6.4% of reviews
Negative experience78.0% of reviews

~ Based on 755 written reviews from the US App Store.

What users say about KURE

Is KURE Safe?

KURE: Rewire by Hypnosis appears safe based on user ratings. AppsHunter Safety Score for KURE is 91/100.

This assessment is based on 9,505 user ratings, with an App Store average of 4.6/5.

Safety Analysis

89.4% of ratings point to a safe experience
5.5% of ratings suggest some concerns
5.1% of ratings point to a risky experience

~ Based on 9,502 App Store ratings for KURE.

Is KURE Legit?

KURE: Rewire by Hypnosis appears to be a legitimate app. AppsHunter Legitimacy Score for KURE is 100/100.

Based on 100 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

KI-creepiness

Ich werde nie verstehen, wie man solch eine App mit offensichtlichen KI-Texten von einer KI-Stimme lesen lassen kann. Es ist creepy und kontraproduktiv.

Response from developer

Es tut uns leid, dass die Stimme und die Wortwahl den gegenteiligen Effekt von dem hatten, was Sie erwartet hatten. Menschen reagieren unterschiedlich auf hypnotherapiebasierte Programme, und wir verstehen, dass dieser Stil möglicherweise nicht für jeden das Richtige ist oder sich nicht für jeden als wirksam anfühlt. Wenn Sie Fragen oder Anregungen zu den Sitzungen haben, schreiben Sie uns bitte an info@kureapp.health und fügen Sie diese Bewertung bei, damit unser Team sich die Sache genauer ansehen kann.

Does not work

I have been using the Kure app for over a month now, and unfortunately, I have not found it helpful at all. I approached it with an open mind and genuinely wanted to believe that an app could provide effective hypnotherapy. However, I have found the experience completely ineffective.

Response from developer

We’re sorry Kure has not met your expectations, especially after giving the program a fair try for more than a month. People can respond differently to hypnotherapy-based programs, and results may vary. We appreciate you sharing your experience, as feedback like this helps us understand where the program may not be meeting users’ needs. If you need any assistance with your account or subscription, our team is available at info@kureapp.health.

AI voice

I cannot relax hearing the AI voice for meditation. If its voice is not AI, then you need a better actor.

Also, I don’t know how to cancel this app. I’m not sure if I’m still paying for this subpar ‘service’

Not refunded after canceling

I canceled my service and was never issued a credit. I contacted them several times and never received a credit.

Beware, Constant Extra Charges!

Even after cancelling I consistently get charge attempts every day, from more than one different account with Kure name, Luckily I managed to block their attempts with my bank but this is not a trustworthy developer.

Cannot log in

Trying to log into the app. It cannot find my account. Tried to click app support. It tried to take me to Instagram but wouldn’t load. I am being charged for an account I cannot access. And cannot find a way to cancel.

Response from developer

We’re sorry you’re unable to access your account while still seeing charges, and that the support link did not work when you tried to get help. Please contact us directly at info@kureapp.health with the email address used for your purchase and any charge details. Our team can check your account access, identify where the subscription was purchased, and guide you through the correct cancellation steps.

Drei Monate für über 70€?!?

Fühlt sich etwas scammy an, wenn man nach wochenlangem Trial ohne Nutzung dann plötzlich über 70 € für drei Monate abgebucht bekommt. Vermutlich muss das so teuer sein, weil keiner verlängert. Ich bin raus und habe Stornierung etc. via Paypal und direkt beantragt. Ansonsten geht’s zum Anwalt :-/

Response from developer

Es tut uns leid, dass die Verlängerungsgebühr für Sie eine unangenehme Überraschung war, zumal Sie den Dienst nicht aktiv genutzt haben. Die Abonnementpreise, Verlängerungsbedingungen und Rückerstattungsbedingungen werden beim Bezahlvorgang angezeigt und sind in unseren Allgemeinen Geschäftsbedingungen dargelegt. Da Sie bereits gekündigt und einen Rückerstattungsantrag gestellt haben, muss der Fall unter Berücksichtigung des Kaufkanals, der Kontohistorie, der Nutzung und der Umstände des Antrags geprüft werden. Falls Sie den Kauf über PayPal auf unserer Website getätigt haben, setzen Sie bitte die bestehende Korrespondenz mit unserem Team unter info@kureapp.health fort, damit dieses die Abrechnungshistorie und den Rückerstattungsantrag im Kontext prüfen kann.

Why do you keep taking money from Apple Pay?

I cancelled this app as it did not work. Frankly I think it is a con. July, cancelled, August cancelled , September and October too. I will never use Apple Pay again as it is outside my banks ability to cancel this app. I am very upset and disappointed by your AI non customer service. REFUND ME!!! Do not steal from me again.
Show more

Please help me cancel my subscription

I have purchased the app and have enjoyed it. It actually worked while I was using it. But I didn’t know that it would cost me 600.00 per year. I am being charged 53.87 per month. For this reason I would like to cancel asap. How do I do that ?

Response from developer

Thank you for your feedback! We’re glad Kure helped while you used it, and we understand your concern about the charges. To cancel, first check where you purchased your subscription: if it was through Apple, cancel it in your Apple Account → Subscriptions settings; if you purchased directly from us, visit our website and select “Manage My Subscription.” Deleting the app won’t cancel your subscription. If you’re unsure where you purchased it or need help reviewing the charges, email info@kureapp.health with your purchase details so we can help.

Fall 2026 update bricked it

The recent update has bricked the app for me, and attempts to contact support through the IG acct also fail. Hopefully, this will reach someone who can address the issue.

Fraudulent, terrible, arrogant customer service

This is an app that will continue to charge you long after cancellation and “as a one-time courtesy” credit you back 25% of what they overcharged you, and make you fight continuously for a full refund. By the way, the hypnosis did not work. Yikes!

Fraud Charges

DON’T PURCHASE THIS APP. This company charged my account without having my new bank card on file and refused to give my money back.

Kein Deutsch trotz Versprechen

Wie ich in Rezensionen sehe, behaupten die Macher, dass seit einem Jahr an einer deutschen Version gearbeitet wird. Als was sollte man diese Aussage dann bezeichnen, wenn es auch aktuell fast oder sogar ausschließlich nur Übungen auf Englisch gibt? Als Betrug oder ein Lippenbekenntnis?

Response from developer

Vielen Dank für Ihr Feedback. Deutsch ist in Kure verfügbar, und Sie können die Sprache der App in den App-Einstellungen auf Deutsch umstellen. Bitte überprüfen Sie Ihre Spracheinstellungen und wählen Sie „Deutsch“ aus, um auf die verfügbaren deutschsprachigen Inhalte zuzugreifen. Falls Ihr Programm oder Ihre Übungen nach der Änderung der Einstellung weiterhin auf Englisch angezeigt werden, kontaktieren Sie uns bitte unter info@kureapp.health mit der mit Ihrem Konto verknüpften E-Mail-Adresse und dem Namen des Programms, damit unser Team der Sache nachgehen kann.

Scam

App glitches when you hit profile. Won’t let you cancel membership or subscription.

BS

I used the app and thought it was great but I only used it for a month. I cancelled the subscription and they have been charging me for the last six months continuously. My card carrier cancelled the subscription. They have two different buttons to cancel subscription and only one of them works but they keep charging you. I use iPhone and I have cancelled multiple times and also cancelled them through my bank but they keep trying to charge me. It is unfortunate because this could be a good app without all the cash grab bs.
Show more

Total rip off

If I could give it a half are I would. I did not really like program so I sent an email in January telling them to cancel my subscription. According to my Apple subscription list, I have been inactive since March yet, I’m still getting invoiced in September. When I called about it, they offered 50% discount of the last invoice and that was it. DO NOT SUBSCRIBE TO THIS APP
Show more

Review

Would not recommend. Near impossible to cancel or contact

Fraud, will charge you in spite of cancellation

First of all, they charged me twice for the same subscription. I had to flag it through credit card company. When I canceled the subscription, they still kept one of those two records active and kept charging me for that subscription. when I contacted the support, they asked me to dispute the transaction with the credit card company, and said they will cooperate. They DID NOT. It has been a hassle getting refund back from this unethical company. It’s a disgrace.
Show more

Beware Scam

This company has been taking 2 x£40 payments a month even though cancelled since December 25 to October 26. I will be contacting them to request full refund!

Écouter pour dormir

J’ai testé l’application pour maigrir, bon, ça n’a pas fonctionné pour moi, mais par contre terminé les insomnies ! Ça m’endort à une rapidité incroyable, en seulement quelques minutes car je ne sais même pas ce qui m’a été dit, mais je fais des nuits paisibles, terminé les angoisses au réveil, je me sens chaque matin d’humeur très paisible et positive, même joyeuse ! J’ai recommandé à des amies, car depuis je n’ai perdu aucun kilos mais finalement je m’en fiche complètement, puisque je positive à fond depuis que j’utilise l’application !
Show more

Response from developer

Merci pour votre retour ! Nous sommes désolés que vous n’ayez pas constaté de perte de poids, mais heureux que l’application vous aide à passer des nuits plus paisibles et à vous sentir mieux au réveil. Merci de l’avoir recommandée à vos amies !