Harmony Diet User Reviews

Customer Experience

Positive experience8.8% of reviews
Neutral2.9% of reviews
Negative experience88.2% of reviews

~ Based on 34 written reviews from the US App Store.

Is Harmony Diet Safe?

Harmony Diet appears mostly safe based on user ratings. AppsHunter Safety Score for Harmony Diet is 76/100.

This assessment is based on 76 user ratings, with an App Store average of 3.9/5.

Safety Analysis

73.7% of ratings point to a safe experience
3.9% of ratings suggest some concerns
22.4% of ratings point to a risky experience

~ Based on 76 App Store ratings for Harmony Diet.

Is Harmony Diet Legit?

Harmony Diet appears legitimate, with a few gaps. AppsHunter Legitimacy Score for Harmony Diet is 65/100.

Based on 65 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

Do not download

Do not download this app, they do not refund money, they are deceptive they make you sign up on their website and via apple, they take your money, but fail to refund you the money. DO NOT DOWNLOAD THIS APP. Their support team does not help, I don't even think they are in the USA, should be banned if not in USA.
Show more

Attention

Arnaque pure et dure !

Response from developer

Merci d'avoir partagé cela. Nous sommes désolés d'apprendre ce que vous avez décrit. Veuillez envoyer un e-mail à help@harmony.diet afin que notre équipe puisse examiner votre cas.

Shady subscription

I signed up only for the trial, no mention of subscription, nor the amount listed, but began being charged. No information is available on the app to know you are being charged and they make it incredibly difficult to cancel. After contacting I was told because it’s digital there will be no refund. Very disappointing, seems like shady ways to keep charging people money.
Show more

Scam

I signed up for a 7 day trial. I enjoyed the recipes but didn’t wish to continue. The Harmony took about £65 out of my account two months later for repeat subscription that I did not sign up for! Got it sorted via my bank account. I’m trying to delete my account but I’m unable to access my details without signing up for another subscription. Absolute nightmare. I wish I never signed up in the first place!
Show more

Warning

Some people may enjoy the app and the information provided. But regarding the subscription please be fully aware when cancelling you get a confirmation email I cancelled but received no email they continue to take the money and they can’t refund it just be warned they don’t make it easy

Voleur

Programme arrêté en Mai 2026 et surprise en Juillet 75€ de prélèvement sans aucun remboursement possible ! Arnaque a fuir voleur car ne rembourse pas !

Response from developer

Nous comprenons votre déception. Les abonnements se renouvellent automatiquement si l’annulation n’est pas effectuée avant la date de renouvellement. Merci d’écrire à help@harmony.diet avec votre email et preuve d’achat pour que notre équipe puisse examiner votre dossier en privé.

Success

Great workouts and meal planning.. Stick with it..

Escroquerie

Danger

Response from developer

Sorry for any concern caused. All Menletics exercises are created by certified fitness experts to be safe, effective, and based on bodyweight training. If you have questions or specific concerns, please email help@menletics.com so we can address them personally.

Einfach nochmal abgebucht

Obwohl ich den minimalen Betrag gebucht habe wird mir jetzt nach einigen Wochen nochmal was von der Kreditkarte abgezogen und hier hatte ich gar nichts mehr bestellt
Also Vorsicht!!!!

Response from developer

Es tut uns leid, dass Sie unerwartete Abbuchungen erlebt haben. Abos verlängern sich automatisch, wenn sie nicht vorher gekündigt werden. Für alle Fragen zu Zahlungen oder Stornierungen senden Sie bitte eine E-Mail mit Ihren Bestelldaten an help@harmony.diet, damit wir das klären können.

Arnaque / A fuir

Un abonnement à 75 euros alors que la tacite reconduction a été explicitement refusée… sans confirmation envoyée… pas de service client… rien dans l Apple Store. A suivre si vous voulez perdre de l argent, pas du poids…

Response from developer

Nous comprenons votre frustration. Les abonnements se renouvellent automatiquement, sauf si l’annulation est faite avant la date limite. Pour vérifier et résoudre votre situation, merci d’envoyer un email à help@harmony.diet avec l’email associé à votre compte et les détails de votre commande—nous vous aiderons rapidement.

Awful customer service

I signed up for the week program then canceled right away to not be charged for the monthly subscription, my email is still unanswered and I’ve been charged $119.00.
I would like a refund for this

Pas de bouton de desinscription

Il n’y a pas de moyen de mettre fin à l’abonnement depuis l’application

Response from developer

Merci pour votre retour. Les abonnements se renouvellent automatiquement et doivent être annulés via les paramètres de votre appareil ou la boutique d'applications. Veuillez écrire à help@harmony.diet avec votre email et numéro de commande pour que notre équipe puisse vous aider.

Not worth the hassle

This app is poorly managed and is difficult to get out off. I received confirmation of cancellation but still received charges after that. I now have a developer response suggesting that this will be rectified so let’s see if that actually happens because up until now, they still have my money, taken after the cancellation request was confirmed, and are refusing to refund.
Nope, when visible on a review, it sounds like they will assist but in real life, nothing is resolved.
Show more

not worth it

the app does give you great meal plans but you could easily get these on google any time for free, the big scam is when you try to stop your plan subscription, nobody emails you back to say it’s stopped and they just keep charging your account, had to get my bank to stop it. very disappointed in the whole thing, knew i shouldn’t have done it from the start BEWARE!!!
Show more

Response from developer

We’re sorry for the frustration and understand your disappointment. Subscriptions auto-renew unless canceled beforehand, and you should receive confirmation of cancellation. Please email help@harmony.diet with your account and order details so our support team can investigate and help resolve this promptly.

Tried for a month, no refunds

I tried this app for a month hoping it would be helpful. The recipes are either overly complicated or don’t taste good. The workouts are boring. But the worst of it is when I try as auto renewed, after attempting to cancel once, they refused to refund the $50 charge. I even requested a partial refund and was unable to get that. Don’t download. I was intrigued by an Instagram add and I’m extremely disappointed in their customer service.
Show more

Arnaque

Les prix en France ne sont pas affichés. Lors de la souscription on ne vous informe pas du montant de l’abonnement 4 semaines 13,69€ puis prélèvement automatique de 42,99 sans accord préalable ni possibilité de résiliation ni remboursement possible. Une véritable arnaque et du vol manifeste !

Response from developer

Les abonnements sont renouvelés automatiquement sauf annulation avant la date d’échéance. Pour toute question ou problème spécifique à votre compte, merci d’écrire à help@harmony.diet avec vos informations : notre équipe pourra vous aider rapidement.

Dishonest Company

Along with others, I wish I would have read the reviews prior to purchasing. I took their quiz and purchased a seven day meal plan for $6.89. I did not authorize any further purchases nor sign up for any reoccurring nor ongoing plans. Seven days later, I was charged $87.49 without any notification nor any agreement to pay that amount. When I reached out to the company, they said they would cancel my account but would not refund the $87.49. This is all very dishonest and underhanded. Beware.
Show more

Bien… de prime abord

Attention une souscription et un engagement pour quatre semaines, vont bien au-delà. On vous prélève un montant que personne ne peut vous rembourser alors que vous n’avez souscrit que pour quatre semaines, la réponse des développeurs était fortement déconcertante « Nous sommes désolés de la frustration occasionnée ! ». Aucun accès pour visualiser son abonnement, ni un éventuel lien sur son paiement. Je me retrouve à monter un dossier de fraude avec ma banque pour récupérer 45 €… navrant et décevant !
Show more

Response from developer

Nous sommes désolés pour la frustration ressentie. Les abonnements se renouvellent automatiquement sauf annulation préalable. Pour vérifier ou gérer l’abonnement, veuillez consulter les réglages de votre compte Apple. Merci d’écrire à help@harmony.diet avec vos détails de commande pour que notre équipe puisse vous aider.

SCAM

Do not do this complete crooks and scam and they won’t give you your money back. This should be banned from internet.

إي

the best