One stop solution for your travel
I would like to take a moment to sincerely appreciate Thomas Cook for the wonderful experience during the Bengaluru–Thailand trip held from September 2nd to September 6th.
The entire trip was conducted amazingly well, from the coordination and arrangements to the overall support provided throughout the journey. Everything was handled professionally, making the experience comfortable and enjoyable. This is definitely a trip and an experience I would happily recommend to my friends and family.
A special shoutout to our coordinator, Saif Hazfesuddin, who deserves a lot of appreciation for his patience, professionalism, and the way he handled different situations and addressed the passengers.
I personally experienced this when I was almost about to miss my flight due to a delay in receiving my boarding pass and completing the baggage check-in. This further delayed my shopping, and I was worried that I might miss the flight. However, Saif patiently waited for me, considering me as the last passenger, and made sure I was able to board safely.
That small gesture genuinely stood out to me. It showed that Thomas Cook’s team doesn’t just focus on completing an itinerary—they genuinely care about the people travelling with them. That level of patience, responsibility, and personal attention is truly impressive.
Throughout the trip, Saif maintained a calm and professional approach, even when situations required extra attention. His coordination and willingness to help made the journey much smoother for everyone.
Overall, Thomas Cook deserves a big appreciation for organizing such a memorable Thailand experience, and Saif deserves a special mention for going the extra mile for the passengers.
Thank you for making the trip memorable and stress-free. I look forward to travelling with Thomas Cook again in the future.
Warm regards,
Pavan
Easy to use
Response from developer
Dear Alisha, Thank you for your valuable feedback. We are pleased to know that you found our app easy to use and helpful in planning your travels. We look forward to serving you on your future journeys.
Unprofessional and unsatisfactory
To my surprise, the finalized itinerary that was later provided had an entire day's activities removed. I have been trying to resolve this issue for over a week and have repeatedly sought clarification. The response I received was that the itinerary is "subject to availability."
While I understand that certain components of a tour package may occasionally be subject to availability, it is difficult to accept that a full day of standard tourist activities—activities that are regularly operated—could simply disappear from the itinerary after full payment has already been made.
What is most disappointing is not the change itself, but the lack of a satisfactory explanation, proactive communication, or an immediate effort to provide equivalent alternatives or a clear refund for the missing inclusions.
I hope Thomas Cook reviews this matter seriously and handles such situations more professionally in the future. As things stand, this experience has significantly affected my confidence, and I will carefully reconsider (also suggest others) booking future vacations through Thomas Cook unless the issue is resolved satisfactorily.
Response from developer
Thank you for sharing your detailed feedback. We sincerely regret the inconvenience and disappointment you experienced. This is certainly not the standard of service we strive to provide. Kindly share your booking details with our Service Quality team at service.quality@thomascook.in so we can investigate your concerns on priority and work towards an appropriate resolution. We value your feedback and appreciate the opportunity to make this right.
Very Bad Experience – Passport Taken, No Visa Till Last Moment
I booked a Japan tour and paid approximately ₹7,00,000 in full faith. However, the team kept following up only for payments and completely failed to initiate the visa process on time.
Despite multiple emails and document submission (including my original passport), there was no proper action taken. Even worse, there was no clear communication from their side — calls were not answered, and no timely updates were provided.
My travel date is extremely close, and I still have neither received my visa nor my passport back.
This shows complete negligence, lack of responsibility, and poor customer service. I strongly advise others to be cautious before trusting them with such important travel plans.
I am now forced to demand a full refund and consider legal action due to this experience.
Response from developer
Hi Nasim Ali Khan We sincerely apologize for your experience and understand how concerning this situation must be, especially with your travel date approaching. This is certainly not the level of service we strive to provide. We request you to kindly share your booking details and contact number with us at service.quality@thomascook.in so that our team can urgently review your case, update you on the visa status, and assist with the next steps at the earliest. Your concern is being taken seriously, and we are committed to resolving this on priority.
Issue in payment
Response from developer
Hi, We’re sorry for the inconvenience caused due to the payment and app resolution issues. Kindly share your concerns with our Service Quality team at service.quality@thomascook.in so we can look into this on priority.








