Ipad native app please
Response from developer
Hi there, Thank you for taking the time to share your feedback. We'd love the chance to make things right. Please reach out to us at support@akiflow.com with more details about the issue, and our team will be happy to help you as quickly as possible. Your feedback helps us improve, and we really appreciate it.
Signs me out
Response from developer
Can you please update the all to the latest version? It should be fixed now. Sorry for the inconvenience.
Improving
Response from developer
Thanks for the feedback. We are exploring full iPad app support. More news coming.
Great premise, buggy, service is horrible
Response from developer
Hi Ludo, we’re truly sorry. Both the Meeting AI failure and being locked out despite having an active annual subscription are unacceptable. We’d like to investigate your account, restore access, and resolve the Meeting AI issue personally. Please contact us at support@akiflow.com and mention this review so our team can prioritize your case. Thank you for bringing this to our attention.
Efficient and perfect for the ADHD brain.
If you’ve been bouncing between five different productivity apps trying to find something that actually works-especially if you have ADHD, like me - I can’t recommend AkiFlow enough. It’s become one of those apps that I genuinely don’t want to be without. I canceled for a little bit due to financial strain, Since cancelling, I have realized how reliant I have become on AkiFlow to plan my everyday life…. It’s truly one of a kind on the market. I reinstated my subscription as soon as I could, and Customer service rep Peache Torren was so fast to reply to me, and help me resolve any issue I had, along with following up often to make sure I was still using the app smoothly. I was incredibly impressed with the customer service team.






