Flightnetwork Reviews: Is It Legit?

Customer Experience

Positive experience19.1% of reviews
Neutral3.0% of reviews
Negative experience77.9% of reviews

~ Based on 235 written reviews from the US App Store.

What users say about Flightnetwork

Is Flightnetwork Safe?

Flightnetwork appears safe based on user ratings. AppsHunter Safety Score for Flightnetwork is 94/100.

This assessment is based on 1,535 user ratings, with an App Store average of 4.7/5.

Safety Analysis

93.2% of ratings point to a safe experience
2.2% of ratings suggest some concerns
4.6% of ratings point to a risky experience

~ Based on 1,531 App Store ratings for Flightnetwork.

Is Flightnetwork Legit?

Flightnetwork appears to be a legitimate app. AppsHunter Legitimacy Score for Flightnetwork is 100/100.

Based on 100 of 100 points across 7 verification signals from App Store and developer data.

Top reviews

Horrible experience

This app is almost identical to the Breeze Airways app. This is how I got hooked into this terrible experience. I booked with them on accident due to the confusion in the almost identical app icons. I paid for carry-on baggage and later tried to change it to checked baggage. they refused to change it for me and I ended up having to pay for a carry-on that I did not have. This is not a travel agency. It is a huge Scam and please beware! Since it was my first time booking with Breeze, I was not aware of my mistake until it was too late.
Show more

Parfait

Service et application parfaite

Bagage

Vous proposez des bagages en soute mais pas de bagage cabine.

Buen trabajo

Excelente Servicio

予約番号がない!!

搭乗手続きですごく手間取る。

Melbs x3

Was fast easy efficient no stress excellent service and prices

Départ en voyage

Parfait

Bagage cabine

Il n’y a aucune précision lors de l’achat sur les dimensions du bagage 20kg à 218€ ni si il va en soute.
Surtout qu’il n’y a plus la possibilité d’acheter un bagage de 23kg en soute.
C’est déstabilisant pour un voyage à 4000km !
Pouvez vous me dire à quoi j’ai droit avec le bagage 20kg ?
Merci

Response from developer

Bonjour, Nous sommes désolés d'apprendre que vous rencontrez des problèmes avec votre réservation. Toutefois, cet espace est destiné aux avis sur l'application et ne constitue pas l'un de nos canaux d'assistance. Pour obtenir de l'aide, veuillez contacter notre équipe de support via l'un des canaux indiqués sur notre site web. Nous serons ravis de vous aider. Merci de votre compréhension. Cordialement, Svante de Flightnetwork

Prix augmenté sans mon accord et service client insatisfaisant

Lors du paiement, le prix a augmenté de 34 €. L’application m’a demandé si j’acceptais ce nouveau prix et j’ai refusé. Malgré cela, le billet a été confirmé et les 34 € supplémentaires ont été prélevés. Le paiement d’environ 190 € est également passé directement, sans que je reçoive la demande de confirmation sur l’application de ma banque, ce qui est très étonnant.

Le service client refuse de rembourser la différence et propose uniquement une annulation avec 40 € de frais. Très mauvaise expérience.
Show more

Response from developer

Bonjour, Nous sommes désolés d'apprendre ce que vous avez vécu avec notre application. Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous espérons que vous nous donnerez une nouvelle chance de vous offrir le service fluide et fiable que vous méritez. Cordialement, Svante de Flightnetwork

Tickets

Excellent service provider

Response from developer

Hi partner 40, Thank you for taking the time to share your thoughts with us! We’re thrilled to receive your feedback—your kind words motivate us to keep improving. Kind regards, Svante Flightnetwork

Great service

Easy to use and very convenient. The booking and check-in process was simple and clear. I am very satisfied with the service.

Response from developer

Hi Yevhen_H, Thank you for reaching out! We're glad to hear you’re enjoying our app! Kind regards, Svante Flightnetwork

Great Service

Quick and easy to use.

Response from developer

Hi , Thank you for your positive review! We're grateful you took the time to share your experience with us! Kind regards, Svante from Flightnetwork

be prepared

à la carte for everything. it is better to book directly with the airline.

ناصبين

نصابيبن

Terrible Support & Holding My Money Hostage!

Terrible service, unhelpful support, and deceptive practices!
> "My experience with Flight Network has been an absolute nightmare. Their customer service and after-sales support are completely useless. Every time I contacted them, they kept changing the waiting period: first they said 5-10 days, then 10-15 days, then 15-20 days, and most recently they shamelessly told me to wait 90 days!
> They did not help track or coordinate anything with the airline, forcing me to deal with the airline completely on my own. When AirAsia officially confirmed that the refund was already processed and sent to Flight Network since the 30th of last month, this app claimed no funds were received. Whenever I asked for proper proof or documentation, they covered up the information, gave excuses, and abruptly cut off the chat every single time.
> They hold your money hostage and provide zero accountability. Do not use this app or book anything through them if you want to avoid losing your money and sanity!"
Show more

Response from developer

"Hello We are sorry to hear about the experience you had with our app. Your willingness to share your experience is genuinely appreciated. We hope you’ll give us another chance in the future to provide the seamless and reliable experience you deserve. Kind regards, Priyesh from Flight Network"

USELESS

They are useless, overly polite for no reason, wont be able to help you with any cancellation and while they just wait around to buy time until your flight date comes up to literally tell you that you are not going to get anything. You can waste your time calling them again and again while receiving the same answers from them, they will always “we are putting your case for high priority and the team handling the case will deal with it asap” you won’t able to get hold of that “team” and you also wont be able to know if they have contacted the airlines for you or not. So there will be no check and balance or update on that thing will you have to be a leech and keep calling them. YOU ARE BETTER OFF BUYING THE TICKET THROUGH THE AIRLINE PAY A LITTLE BIT MORE BUT STILL YOU WILL BE TREATED PROPERLY. THEIR ADD ONS WILL EQUATE TO THE SAME PRICE AS AIRLINES. Fly safely 🙏🏻
Show more

Response from developer

"Hello We are sorry to hear about the experience you had with our app. Your willingness to share your experience is genuinely appreciated. We hope you’ll give us another chance in the future to provide the seamless and reliable experience you deserve. Kind regards, Priyesh from Flight Network"

App mehh. Customer service abysmal

Beware

Response from developer

"Hello We are sorry to hear about the experience you had with our app. Your willingness to share your experience is genuinely appreciated. We hope you’ll give us another chance in the future to provide the seamless and reliable experience you deserve. Kind regards, Priyesh from Flight Network"

Tricked into using this

I was trying to book Porter flights, Google for fly Porter in on my phone I didn’t see the ad for Flightnetwork before continuing. They managed to trick an Internet savvy person to not booking directly through the Carrier. Well played Flightnetwork. I won’t be using you again.

Response from developer

"Hello We are sorry to hear about the experience you had with our app. Your willingness to share your experience is genuinely appreciated. We hope you’ll give us another chance in the future to provide the seamless and reliable experience you deserve. Kind regards, Priyesh from Flight Network"

Tricked

I typed the airline in the search engine, clucked on what I thought was the airlineand didn’t realize till after payment it was a third party. Cannot check in on airline, they have no record of me trip! Not this app won’t send me boarding passes till 6 hoods before departure. Panicking here. Was I scammed?
Show more

Response from developer

"Hello We are sorry to hear about the experience you had with our app. Your willingness to share your experience is genuinely appreciated. We hope you’ll give us another chance in the future to provide the seamless and reliable experience you deserve. Kind regards, Priyesh from Gotogate"

Super

Ist simple und unkompliziert.

Response from developer

"Hi Thank you for reaching out! We're glad to hear you’re enjoying our app! Kind regards, Priyesh from Flight Network"